امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

sms تبلیغاتی!

1390/12/6 0:09
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

 Yoyo smiley 037سلام عشقمYoyo smiley 037

 

وای مامان امروز عجب روزی بود.خونه مامان بزرگ رو 180 درجه تکوندیم.خونه اشون از این رو به اون رو شد.شما هم که با بابایی رفتی بیرون تا اذیت نکنی.

www.smilehaa.org

راسی بعد از ظهری هم من و مامانم رفتیم روضه خونه همسایه قدیمیمون.2 تا پسر دوقلو داشت همسایمون.همسن خاله محبوب بودن.چند وقت پیش یکی از قلا سرطان میگیره و دیروز می میره.میخواستن اعضاشو اهدا کنن که بعد آزمایش معلوم میشه همه بدنش آلوده به سرطانه.آخی دلم براش ریش شد.

www.smilehaa.org

شبی هم از بس تو فکر کارای بالا بودم اصلا بهت نرسیدم و پاهات سوخته بود حسابی.الهی بمیرم برات.اینقدر زجر کشیدی موقع شستن پاهات.

www.smilehaa.org

راسی دیروز هم مبلا و تخت رسید بلاخره.همه رو چیندم تو اطاق خواب .سمساری هم اومد چیزای قدیمیمون رو دیدو قیمت کرد و قراره فردا بیاد ببره.

www.smilehaa.org

راسی کم کم دارم کچل میشم .هر 5 دقیقه یه sms تبلیغاتی راجع به انتخابات مجلس میرسه.کم مونده این موبایل رو بندازم تو کوچه.خسته شدم کی بشه این انتخابات هم تموم بشه.

www.smilehaa.org

دیروز آلبوم عکست رو از اطاقت آوردی و وقتی به عکس خودت و عمه ات رسیدی .گفتی عمه.الهی دورت بگردم که میشناسی عمه ات رو.بعدش به عکس من و خودتو بابایی تو جشن تولدت رسیدی.که ناخنت رو گذاشتی رو عکس من و گفتی مامان.بعد رو عکس خودت ناخن گذاشتی بعد خودتو نشون دادی و گفتی من.عکس بابایی رو نشون ندادی.فکر کنم چون نبود پیشمون.

www.smilehaa.org


امروز هم عمو محمد رضا از مکه برمیگرده.

www.smilehaa.org

دیشب زندایی بابایی خونمون بودن .اولش لباس ابولفضل پسرشون رو میگرفتی که به زور ببریش تو اطاقت.فدات بشم اینقدر مهربونی.

www.smilehaa.org

از وقتی فرشای خونه مامان بزرگ شسته شده ،شما رفتی تو تحریم.دیگه آزادی نداری.نمیتونی خودت تنها غذا بخوری و ماست بریزی زمین.دست تو لیوان آب و چایی بکنی.خلاصه تو خونه مامان بزرگ هم محدود شدی.

www.smilehaa.org

دو روز دیگه هم فرشای خودمون تمیز میشه .خونه خودمون هم تحریم میشی.

www.smilehaa.org

خونه دایی اینا هم تحریم میشی.چون اونا هم دارن اسباب کشی میکنن خونه خودشون.الهی مامان فدات بشه که اینقدر بلایی که همه تحریمت میکنن.

www.smilehaa.org


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمد
6 اسفند 90 10:43
مبل وتخت نو مبارک


مرسی
مامان متین
7 اسفند 90 14:21
خانمی خسته نباشی .
ای وای از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم خدا به خانوادش صبر بده .
خانمی عکس خونتون بذار ببینم با مبلای جدید
بیچاره امیرم همه جا که داره تحریم می شه


هنوز این خونمون رو ندادن.وقتی دادن حتما میزارم
مادر کوثر و علی
7 اسفند 90 15:23
سلام عزیزم

خداقوت از خونه تکونی

انشالله همیشه شاد و سلامت باشین

با پستهای جدید و پست ثابت بروز شده منتظر حضور گرمتون هستیم


حتما عزیزم میام
ثمین
8 اسفند 90 1:26
سلام عزیزم! عکسام رو دوباره آپلود کردم! تشریف بیارید این دفعه ایشاله درست شدن!
مامان علی خوشتیپ
8 اسفند 90 14:11
خسته نباشی دوست جونم...
میگم بین اس های تبلیغاتی اس های منم کلافت که نکرده؟


اس های شما روحیه میده.امیدوار میشم به زندگی
علی بی کس
8 اسفند 90 17:33
سلام مرسی که اومدی و بابت دعات ممنون
اما باید بگم نه اون نامزد نداشت
اون پسررو (همون شوهرش)به خاطر اینکه وضع مالیش بهتر از ما بود انتخاب کرد
نه اینکه بگم ما وضعمون بده نه
ما الحمدالله اونقدر داریم که دستمون جلوی کسی بلند نباشه اما چه میشه کرد بهتره نگم بازم بهم سر بزن
راستی من شما رو لینک کردم با اسم
امیر علی تنها بهونه زندگی
آرزومند آرزوهات یه بی کس


منم شما رو لینک کرده بودم
خاله ی امیرعلی
8 اسفند 90 23:34
سلام عزیزم
اول از همه بابت مهربونیات و همیشه سرزدنات ممنونم
مبل و تخت نو هم مبارک بسلامتی عزیزم
واقعا برای خبر فوت اقاهه دلم سوخت خدا رحمتش کنه
راستی عزیزم چرا پست جدیدت نظرخواهی غیر فعاله؟


جدی نمیدونستم الان میرم درستش میکنم.مرسی گفتی.راسی وظیفس که میام وبت.آخه شما هم همیشه به ما سر میزنین
مامان سامی!!!
9 اسفند 90 11:11
سلام .امان از این اس ام اسهای تبلیغاتی
خوبید شما؟؟
بیچاره امیر علی وضعیتش از حال حاضر ایران هم بدتره از همه چی داره تحریم میشه
آهاااااااا درباره پست بالا..
خوشحالم که امیر علی داره با لغت نامه کت خدا رقابت میکنه


آره دست کد خدا رو از پشت بسته.