امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

ای خدا!!!

1390/12/1 17:02
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام پسرم

www.smilehaa.org

مرسی از همه بابت همدردی.تو این چند روز اصلا دل و دماغ درست و حسابی نداشتم بیام نت.ولی الان میخوام تلافی کنم.نیشخند

www.smilehaa.org

قبل از اینکه مامان بزرگ اینا برن تهران یه روز صبح تصمیم گرفتم که ببرمت توالت تا خودت جیش کنی.مای بی بیت رو باز کردم و بردمت تو توالت و نشوندمت رو صندلی توالتت.اولش نق زدی و دوست نداشتی.برا اینکه سرگرمت کنم.شیلنگ آب رو دادم دستت و یه ذره بازش کردم.ایندفعه خوشت اومد و نشستی .تقریبا یه 10 دقیقه ای صبر کردم دیدم نه بابا خبری از جیش کردن نیست.میخواستم بلندت کنم که گریه کردی.منم به همون حال گذاشتمت و رفتم سراغ کارای خودم.بعد دیدم صدای نفس عمیق میاد مثه موقع هایی که آب میخوری و نفس عمیق میکشی.اومدم دیدم داری از شیلنگ آب میخوریسبز.به زور بلندت کردم و دوباره مای بی بیت کردم.تقریبا 1 ساعت لخت بودی.

www.smilehaa.org

از اون روز تا حالا سرما خوردی.همشم تقصیر خودمه.فکر میکردم شربت آلوئه ورا میخوری دیگه سرما نمیخوری.ناراحت

www.smilehaa.org

تازگیا تو ماشین که میشینیم و نوار هم روشنه(قبل از مُردن ننه بمونجان)خودت دکمه بیرون اومدن نوار و میزنی و نوار رو بر میداری بعد در داشبورد رو باز میکنی و یه نوار جدید میزاری تو ضبط.(به علت کمبود بودجه هنوز از ضبط نوار خور استفاده میکنیم)نیشخند

www.smilehaa.org

بازم قبل از اینکه مامان بزرگ اینا برن تهران .فرشاشون رو بردن بالا پشت بوم برا شستن .(مامانم معتقده که قالیشویی تمیز نمیشوره فرش رو)ما هم با بابایی رفتیم کمکشون.و شما هم حسابی آب بازی کردی و با تی فرش شستی .

www.smilehaa.org

از اونجایی که داریم نزدیک میشیم به آخر سال و تحویل دادن خونه ی عزیزمون.اطاق شما رو یه ذره خلوت کردم و سرویس کالسکه ات رو گذاشتم تو انباری بالای حموم .و لباس نوزادیت رو هم جمع کردم و اونایی هم که لکه داشتن رو ریختم بیرون.

www.smilehaa.org

چون گفتن خاله یه ذره سخته باهات اسم خاله محبوب رو کار کردم و بهش میگی بَه بو.نیشخند

www.smilehaa.org

راسی بلاخره پازل رو چسبوندیم روی شاسی.معرکه شده.از خود راضی

www.smilehaa.org

تازگیا علاقه بسیار فراوانی پیدا کردی به ارگت میری میاریش میزاری جلو من و میگی برات بنوازمعینکو شما هم با میکروفنش شروع میکنی به خوندن.و خوندنتون هم این جوریه(بَه بَه بَه).فکرشو بکنید ما اگه یه کنسرت بزاریم چقدر بلیط میفروشیم.از خود راضی

www.smilehaa.org

راسی یادم رفت بگم که اون 4 تا دندون دوطرف دندون قبلیات کم کم دارن کامل میشن.تازه دیروز داشتی گریه میکردی که دوتا از دندون آخریاتم در اومده تو فک پایینیت.یعنی الان 14 تا دندون داری.

www.smilehaa.org


 

عکسها در ادامه مطلب

 

www.smilehaa.org

بالا خونه مامان بزرگی .همه فرشاشونو جمع کردن و دارن در و دیوارا رو رنگ میکنن برا عید.این پسره هم بچه خواهرشوهر خاله محبوبس.

www.smilehaa.org

این صحنه بسیار اکشن و جالب بود.همون پسره که اسمش علیه .اومده بود پایین و میخواست سوار ماشینت بشه که تو تو یه حرکت ضربتی از پشت پاشین پریدی رو ماشین که اون سوار نشه.که این شد عاقبت خسیس بودنت.نیشخند

www.smilehaa.org

این عکس ماله خیلی وقت پیشه و قضیه اش یادم نیستنیشخند

www.smilehaa.org

این عکس هم ماله صبحه .مثلا مریضیا.

www.smilehaa.org

دیشب داشتیم بفرمایید شام میدیم ،که وحشتناک هوس سالاد ماکارونی کردم.که این عکس هم مربوط میشه به علاقه شدید تو به سالاد ماکارونی

www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان متین
1 اسفند 90 21:58
دیگه عید رسیده و باید خونه تکونی کرد از الان بهت خسته نباشی می گم و پیشاپیش سال نو هم مبارک ان شالله سال پر برکتی باشه.
ماشالله امیر کوچولو توی هر حالتی فعال قربونش برم.


مرسی مامان متین همیشه بهمون سر میزنی
محمد
2 اسفند 90 13:41
خدارحمت کنه مادربزرگتون رو
امیر علی خان چکارا که نمیکنی پسر؟


فقط آتیش میسوزونه
مامان آرین
3 اسفند 90 11:28
سلام لوگوی پسرنازتون رو تو وبم گذاشتم وبااجازه لینکتون کرئم.خدا امیرعلیه نازتون روبراتون حفظش کنه


مرسی عزیزم از لطفت.نتونستم بیام وبلاگت چون آدرست اشتباس.اگه شد درستشو بده
مامان علی خوشتیپ
3 اسفند 90 12:30
قرونش بشم الهی از اون عکس ماشینه خیلی خوشم اومد.
با موضوع تولد آپم.دعوتین جشن تولد


به به تولد
محمد
3 اسفند 90 14:31
مامان ساقی و محمد
3 اسفند 90 16:06
سلام.خیلی جالب بود.
عزیزم من بعد از 3 ماه تونستم به دخترم آموزش بدم.شاید بهم بخندی.کار سختیه.ولی یه توصیه خواهرانه براتون داروم و اینه که قبل از اینکه آموزش دستشویی رو شروع کنی مفصلا" در این مورد مطالعه کنی.چون کوچکترین اشتباه ممکن باعث عدم یادگیری بشه.تو اینترنت در این مورد سرچ کن.موفق باشی.


مرسی.واقعا نمیدونستم آموزش خاصی داره
مامان رها
3 اسفند 90 17:50
سلام خاله جون
خوبی >؟؟؟؟؟؟ کاریش نمیشه کرد الان 2 سال 2 روزه که بابای من هم فوت کرده ؟؟؟؟؟؟ وای بازم سرما خوردی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟از بس فرش شستی حتما
مامانی بازم تسلیت


آخی تسلیت میگم عزیزم.ایشالا غم آخرتون باشه.آره میبینی بازم سرما خورده
مامان آرین
3 اسفند 90 22:05
آرین کوچولو عزیزدردونه مامان وبابا
پریسا مامی صدرا و صهبا
3 اسفند 90 23:23
سلام , وبلاگ خیلی خوبی دارید. راستی طراحی وبلاگتون خیلی جالبه. آموزش نمیزارید من هم یاد بگیرم وبلاگ بچه هام رو مثل وبلاگ شما خوشگل طراحی کنم. اگر دوست داشتید آموزش بدهید خوشحال می شم خبرم کنی خانومی


ماشالا شما خودتون خیلی هنرمندید که.من که خودم طراحی نکردم قالب وبلاگ رو .خواستین آدرس طراح رو میدمتون
خاله ی امیرعلی
5 اسفند 90 0:33
سلام
خدا حفظش کنه امیرعلی جونو با این همه شیطنت
عکسها هم گویای شیطنت امیرعلی جون هستن



مرسی عزیزم
مامان ریحانا
5 اسفند 90 2:14
سلام
نه خواهر جون اینا همش حرفه که با خوردن آلوئه ورا دیگه سرما نمیخورن من از دکتر ریحانه پرسیدم گفتش که اینا همش تبلیغه زیاد جدی نگیرید
راستی کامنت پست ریحانه و تولد پدر جونی جواببتو دادم بیا بخون


امیر من خیلی سرما میخورد از وقتی آلو ورا دادم سرما نخوردش.ولی چون لخت بود 1 ساعت اینجوری شد.اما مفید بود آلو ورا
زن دایی
5 اسفند 90 11:41
سلام قربون چشمای نازت بشم .دندونای نوت مبارک باشه عزیزم
زن دایی
5 اسفند 90 11:48
قربونت بشم من.وای تو چه قدر شیرین و نازی.خیلی دوستت دارم.تو اولین بچه ای هستی که انقدر دوستت دارم باور کن امیر جون


آخی نازی.بزار نی نی خودت بیاد