امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

ننه بمونجان

1390/11/29 16:41
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام پسرم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

دیروز بهمون خبر دادن که ننه بمونجان مُرده.خیلی ناراحت شدم.خوب شد روزای آخر عمرش رفتیم تهران و دیدیمش.موقع برگشتن هممون رو بوسید و گفت اگه ندیدمتون حلالم کنید.خیلی خوشحالم که حداقل تونستم تو روزای آخر ببینمش.این سری از بس بدی کردی نتونستم ازت عکس بندازم با ننه بمونجان.اما عکس سفر قبلیمون هست از خاله میگیرمو برات میزارم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


خدا بیامرزتش.دیشب مامان و بابا بزرگ رفتن تهران تا برا مراسم تشیع جنازه باشن.مامانم تنها مادر بزرگش رو از دست داد.مامانم دیشب خیلی گریه کرد.میگفت خدا ننه رو شفا داد.چون خیلی داشت زجر میکشید.خودم تو اون شبایی که اونجا بودم شاهد درد کشیدنای شبونش بودم.راسی دختر خاله بهت تسلیت میگم،غم آخرت باشه.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان متین
29 بهمن 90 17:47
خدا بیامرزدش. روحش شاد .
مادر بزرگ منم قبل از مرگش خیلی عذاب و درد کشید .دیدن عزیزت در حال زجر کشیدن خیلی سخته .انشالله خدا به خانوادتون صبر بده


مرسی عزیزم
مامان رها
30 بهمن 90 9:23
وای عزیزم یه لحظه جا خوردم و گفتم این همون ننه بمون جان بود که رفتید خونش و بعد دیدم بله
واقعا متاسفم غم آخرت باشه بازم خوبه تو روزای آخر دیده بودیش


آره خوب شد دیدیمش.ما هم جا خوردیم این خبرو شنیدیم
محمد
30 بهمن 90 9:58
غمتان سنگین است کلامی برای تسلی نیست صبر زمان یارتان باد
روحش شاد ویادش گرامی


ممنون
مامان هديه
30 بهمن 90 12:10
سلام اومدم بگم كه منم مامان شدم اگه دوست داشتي يه سري به من بزن خوشحال ميشم بووووس


به سلامتی.مبارک باشه
مامان ساقی و محمد
30 بهمن 90 19:29
سلام.تسلیت میگم.غم آخرتون باشه.


مرسی عزیزم
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 10:22
ای وای خدابیامرزتشون

خیلی ناراحت شدم

انشالله شما شاد باشید و سلامت

راستی بازم آپیم


الان میام
محمد
1 اسفند 90 10:32
باز هم تسلیت میگم.


ممنون
رضا جونی
1 اسفند 90 12:53
(✿◠‿◠)  
سلام سلام
پنجشنبه تولدمه؛ توی وبلاگم تولد گرفتم،خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید،@}; -تا شما نیاین شمعا رو فوت نمی کنم،بی صبرانه منتظر نگاه گرمتون هستم


ایکاش آدرس وبلاگتونو میذاشتین حداقل
چاپ دوم!!!
1 اسفند 90 14:00
خدا بیامرزتشون و همچنین خدا بیامره همه اموات و رفتگان همه رو
سلام مامان امیر علی خوبید؟؟
من که چند روز نی نی بلاگ واسم باز نمیشد.
برم پست بعدی رو بخونم


مرسی
مامان پریسا
1 اسفند 90 14:08
سلام. من هم تسلیت میگم. چه خوب شد رفتید و دیدینشون. پیری سخته دیگه. اکثر مواقع با زجر و سختی همراهه


مرسی عزیزم
رضا جونی
1 اسفند 90 16:30
بفرماhttp://rezajoon.niniweblog.com/


اومدم
دختر خاله
2 اسفند 90 10:54
مرسی عزیزم. منم به شما تسلیت میگم. خیلی ناراحتم که دیگه کنارمون نیست دلم خیلی براش تنگ میشه..............


گناه داشت .دیگه راحت شد.
مامان علی خوشتیپ
3 اسفند 90 12:13
آخه.خیلی ناراحت شدم.تسلیت میگم.روحشون شاد