امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

قاتی پاتی!!!

1390/11/17 11:39
2,042 بازدید
اشتراک گذاری

zibaسلام پسرمziba

الهی مامان دورت بگرده که حسه حسودیت جریحه دار شد.چند شب پیش خونه بی بی روضه بود و ما هم اونجا بودیم .که عمه ات یکی از بچه های اونجا رو بغل کرده بود .سریع دویدی پیش من و شروع کردی به کشیدنم و همش اِ اِ میکردی.معلوم بود از یه چیزی ناراحتی .دیدم نگات به عمه اته .فهمیدم که از کجا آب میخوره عصبانیتت.

ziba  

دیشب با بابایی رفتی آرایشگاه.بابایی میگفت اولین مغازه ای که رفتیم زدی زیر گریه.مجبور شدم بیارمش بیرون .و جاهای دیگه هم بچه قبول نمیکردن.تا اینکه یکی از آرایشگرها بلاخره قبول کرد.تو مغازه یه قفس فنچ بوده که آورده جلوت و تو هم با فنچا مشغول بودی .و گذاشتی قشنگ اصلاحت کنن.آفرین پسر مامان که سریع گول میخوری.نیشخند

ziba 

اول بزار یه ماشالا بگم اول ،که خودم چشمت نکنم.یه چند روزی هست که به مامان بزرگ میگی مامایی.جای شکرش باقیه.حداقل به من نمیگی به اون که میگی.منم کم کم رات میندازم

ziba

یه مدت هست وحشتناک گیر دادی به استخر توپت.میاریش وسط هال و همرو ولو میکنی تو هال.حالا فکرش رو بکن من تنهایی باید این 100 تا توپ رو جمع کنم.خودتم که اصلا انگار نه انگار که کاری کردی.خیلی خونسرد به تلاش من برای جمع کردن توپا نگاه میکنی.بهت میگم یه توپ بردار بنداز تو استخر.اشاره میکنی به یه توپ و میخوای بهت بدم ،تا بندازی تو استخر.سنگین تره که خودم همه رو جمع کنم

     ziba

یه کار دیگه که یاد گرفتی اینه که در جعبه خونه سازیات رو خودت باز میکنی.و طبق معمول وظیفه خودمه که همه رو جمع کنم.

ziba  

همین که ازت میپرسم امیر پی پی کردی ،شما سریع می دویی طرف اطاقت.تا بریم سرویس.

ziba 


ازت میپرسم بابایی کو؟تو میگی کار      ziba 
          وقتی بابایی از خونه میره بیرون میگی دفت

ziba

وقتی بهت میگم مامانو چنتا دوست داری میگی ده .کلی حال میکنم.ولی بعضی وقتا میگی دو.که اینجا این شکلی میشمنیشخند

   ziba

تازگیا برای خودت زبونه جدید کشف کردی.خیلی بامزه میحرفی موقعی که داری بازی میکنی و حواست جای دیگه است.

ziba

ziba ziba

اینجا هم مامایی داره برات (امیری دارم شاه نداره.صورت داره ماه نداره )رو میخونه و شما هم دست میزنی

 

بازی جدیدت اینه که بابایی دنبالت میدویه و میگه بگیریمش و شما هم فرار میکنی و کلی خنده های هیجانی میکنی و ما نیز بسیار خرسند از این حرکت شما

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

marjan
17 بهمن 90 13:33
عزیزم وبلاگ پسرت خیلی قشنگه
خود شرت خیلی نازه ماشالااااااا
به سلامتی
راستی مرسی که به سوالم جوب دادین راهنمایی کردی


خواهش میکنم
مامان پریسا
17 بهمن 90 13:38
قربونش برم . وقتی میخوندم یاد پریسا افتادم اخه تمام این حرکات دقیقا از اون هم سر میزنه انگار تمام بچه ها دست به یکی کردن راستی یه خصوصی دارید
مامان رها
17 بهمن 90 16:49
وای سلام خاله جون یکم تو جمع کردن کمک مامانی کن گناه داره خسته میشه ها
پسر باید به مامانیش کمک کنه تا بعد ها به خانمش هم بکمکه پس یادش بده زهرا جون



این جور چیزا فکر نکنم یاد بگیره
مامان رها
17 بهمن 90 16:52
راستی نمی دونم بعد از ظهری چی شده که سایتا خوب باز نمیشن یعنی سایت امیر علی باز شده و عکسا و زیباسازاش نمیاد سایت رها هم اصلا قالبش نمیاد چی کار کنم


نمیدونم چرا؟
محمد
18 بهمن 90 8:57
شاد باشید وسلامت
سوسانو
18 بهمن 90 9:52
سلام عزیزم...اگه میشه بیا وبلاگم ببین چه خبره....زود بیایا منتظرتم....اگه گوشی موبایل مجانی از اون باکلاسا میخوای بیا وبلاگم شک نکن بخدا دوستم گرفته حتما ثبت نام کن اصلا به امتحانش که می ارزه....زود بیا منتظرتم اگه دوست داشتی وثبت نام کردی خبرم کن...سوالی هم داشتی بپرس
مامان نازی نرگس
18 بهمن 90 11:21
سلام به به میبینم که مامان امیر علی جون نقش کزت رو داره عالی بازی میکنه موفق باشی گلم از تو چه پنهون ما هم آره خوش باشن الهی این وروجکای ناز


الهی
سوسانو
18 بهمن 90 11:52
نه عزیزم...من خودمم ثبت نام کردم...حالا ادرس هم گرفتن...مگه میخوان بیان بدزدنمون چند تا دونه ادرس گرفتن همین....انقدر شک نکنین بابا
مامان متین
18 بهمن 90 17:28
سلام دوستم. ببخشید یه مدت نبودم .اپ شدم. قربون امیر خوشگل خودم برم با این همه سیرین زبونی.:
مامان زینب
18 بهمن 90 22:33
نظرم کوش؟


کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
berooz
19 بهمن 90 8:04
آپم تشریف بیارین
مامان خورشيد
19 بهمن 90 8:52
واقعا فكر مي كني اين گل پسر گول مي خوره. نه عزيزم اين فسقلي ها براي انجام هر كارشون از ما يه امتياز مي گيرن. اين عسلم كه باهوش تر از اين حرفاست. الهي خدا حفظش كنه و هميشه همينطور شاد و سلامت باشيد و از زيبايي هاي بزرگ شدنش برامون بگيد.
مریم مامان درسا
19 بهمن 90 16:27
سلام میبینم که حسادت میکنی و داری شیطون میشی خیلی مواظب خودت باش عزیزم
محمد
20 بهمن 90 10:33
میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
معصومه مامان سهند
20 بهمن 90 12:39
سلام خانومی راستش من فکر میکنم فقط باید از ژله الوورا یا ژلاتین استفاده کرد برای اینکه چسبندگیشون بیشتر از خود مایعه ژله اس، در هر صورت من ژله آلوورا رو از شهروند خریدم ژلاتین رو هم همه شیرینی فروشی ها دارن. باز هم امتحان کن امیدوارم درست بشه
مهین
21 بهمن 90 18:34
سلام گلم قربون زبون شیرینت برم که ناز میگی مامایی... آفرین به این پسر خوش تیپ راستی یه عکس واضح از موهای اصلاح شده می گذاشتی مامانش بووووووووووووووووووووووووووووس واسه ی امیر جون و مامان مهربونش
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 19:19
الهی پسر شیطون مامانی رو کمک کن اذیتش نکن دست گلش رو هم ببوس عزیزم همه بچه ها ورووجکن واقعا راستی عیدتون هم مبارک
چاپ دوم!!!
21 بهمن 90 20:37

این که هنوز شیطونی میکنه
فکر میکنی من کیم


نمیدونم؟
خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 23:13
سلام گلم ای جووووووووونم امیرعلی جیگروووو به به قند عسل رفته ارایشگر موهاشو کوتاه کرده مبارکت باشه خاله جون این مشکل بریزو به پاشارو همه دارن دوستم باید باهاشون کنار بیایم فدای مامایی گفتنت بشم من دورت بکگردم عسیسم
خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 23:15
راستی گلم یادم رفت بهت بگم اهنگ وبت خیلی قشنگه
شهراد شیر کوچولو
22 بهمن 90 16:28
امیل علی جونی سلام چقد کارهای ما بچه ها قشنگ وجالبه و اینکه چه ماما با حوصله ای داری خسته نباشی ماما زینب دوست جونی دوستت دالم
مامان پریسا
23 بهمن 90 1:39
سلام گلم خوبید. نیستید؟ از سفر برگشتید ؟
مامان مهدی
23 بهمن 90 11:22
سلام واقعا خدا رو شکر کنید چون من ۲تا معضل بزرگ دارم با این پسرکم. اولیش توالت رفتن که واقعا گاهی میشه گریه میکنم. دوم هم کوتاه کردن موهاشه خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان متین
23 بهمن 90 14:56
سلام عزیزم کجایی نیستی .امیر خوشگل چه می کنه ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان امیر علی
23 بهمن 90 19:45
مامان فداکار خسته نباشی .بوس
محمد
24 بهمن 90 12:55
چاپ دوم!!!
1 اسفند 90 14:07
این مبلها شبیهه مبلای خونه منه ولی مال من یه نمه با کلاستره دورشون مشکیه


حیف.چه بد شد.کی گفته مثه مبلای من بخری.حسود