امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

این چند روز!!!

1390/11/8 13:19
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

siamzip.comسلام پسرکم  siamzip.com

siamzip.com

امان از دست تو پسر بلا.صبحی که از خواب پا شدی بهت شربت آلوئه وراتو دادم و رفتم تا برات آبگوشتی که درست کردم رو ظرف کنم ،که رفتی و ماشین ظرفشویی رو خاموش کردی.منم اومدم دستت رو گرفتم گذاشتمت یه گوشه آشپز خونه و تهدید کردم که اگه تکون بخوری دعوات میکنم.الهی دورت بگردم اصلا از جات بلند نشدی تا میومدی جم بخوری برمیگشتم نگات میکردم و تو برمیگشتی به حالت قبلت.تا اینکه حوصله ات سر رفت و بلند شدی.

siamzip.com

با عرض شرمندگی یه اتفاق دیگه رو هم بگم.این دفعه تقصیر بابایی بود .جلوی در آشپزخونه مبل گذاشت که نتونی بیای تو .تو هم از مبل اومدی بالا و خم شدی تا ما رو ببینی که یهو افتادی پایین .الهی بگردم.خدا رو شکر با سر نیوفتادی رو سرامیکا.

siamzip.com

مامان بزرگ خونمون بود و داشتین با هم بازی میکردین.که بهت گفت امیر من دارم میرم و تو هم هر بار مامان بزرگ اینو میگفت الکی گریه میکردی.الهی دورت بگردم اینقد لوسی

siamzip.com

مامان بزرگ دیروز بردت بالا تا بهت صبحونه بده که تعریف کرد برات شعر سر سری میخونده و تو سرتو تکون میدادی و بعد پاپایی ،بعد دست دستی ،خلاصه هر جاتو میخونده تو هم تکون میدادی و میرقصیدی.

siamzip.com

تا یه کار بد میکنی بهت میگیم امیر بزنمت تو هم صورتت رو میاری تا ما بزنیمت.

siamzip.com

هر وقت هوای بازی به سرت میزنه میری جعبه خونه سازیتو میاری و همراهش هم آفتابه کوچولوتو هم میاری .و اشاره میکنی که در جعبه رو باز کنم تا خونه سازیهارو بریزی تو آفتابه ات.

siamzip.com

دیشب یاد گرفتی که میگی اَدیدم،اما نمیدونیم معنیش چیه.وقتی میخوای حرف بزنی میگی باقلی باقلی(ق ساکن)

siamzip.com

اینو هم یادم اومد.دیروز خیلی داشتی بدی میکردی که فیلمای گوشیم رو نشونت دادم تا بدی نکنی دیگه.همین که داشتی فیلما رو میدیدی به فیلم خونه دایی محسن رسیدیم،هیچکس تو فیلم نبود و هیچ وسیله ای هم تو خونه نبود .همین که اُپن آشپزخونه رو دیدی ،گفتی دایی.الهی دورت بگردم که خونه دایی رو میشناسی بدون وسیله هاش.

siamzip.com

عهد بستم با خودم که دیگه برات مای بیبی نخریم.منتظرم که این 80 تا دونه مای بیبی هم تموم بشه .ایندفعه عادتت بدم به دستشویی رفتن و گفتن جیش.

siamzip.com

راسی بزار از دندونای جدیدت هم بگم.دندون 9-10 که به سلامتی بیرون اومدن و تو فک بالا و دو طرف اون 4 تا دندون وسطی ها قرار دارن.تو فک پایینت هم دو تا دندون دیگه دوطرفه همون 4 تا وسطیا داره کم کم در میاد.هورا بلاخره طلسم 8 دندونت شکسته شد.

siamzip.comsiamzip.com

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

محمد
8 بهمن 90 13:24
شاد باشید وسلامت
دختر خاله
8 بهمن 90 15:40
مامان بزرگ دیروز بردت بالا تا بهت صبحونه بده که تعریف کرد برات شهر سر سری میخونده

شعر سرسری نه شهر مجید جان


اگه دقت کنی رو کیبورد کامپیوترت میبینی که "ه" و "ع" کنار هم تشریف دارن.و اشتباه تایپی بوده
خاله ی امیرعلی
8 بهمن 90 19:15
سلام
عجب بلا شدی امیرعلی جون ولی مامانی بهتره بچه هارو تهدید به زدن نکنیم چون اونجوری بچه ها لوس بار میان
معلومه که امیرعلی جون حسابی باهوشو زرنگه که خونه ی دایی رو شناخته قربونش برم


بعضی وقتا تهدیدش میکنم ولی نه زیاد.
دختر خاله
8 بهمن 90 20:10
bale; vai asi e ayad deghat kone toe jeegar na man.


چی نوشتی؟یه ذره دقت کن عزیزم
مامان متین
8 بهمن 90 21:45
ایول جذیه خدا روشکر که طوریت نشد عزیزم. ای جان . دیگه امیرم مرد شده پوشک نمی خواد که
مامان زینب
9 بهمن 90 10:12
جالب بود برام که خونه داییشو شناخته...
ماشالا هزار ماشالا خوبم شر و شیطونه...خدا حفظش کنه


آتیش پارس
مامان رها
9 بهمن 90 10:13
دندونای نوت مبارک فدات بشم 10 دندونی خاله اصلا مواظب خودت نیستیا حالا باید چی کار کنیم باهوش خاله خیلی بلدیا و دقت داری خدا حفظت کنه می بوسسسسسسسسسسسسسسسسسمت
دختر خاله
9 بهمن 90 10:34
نوشتم: بله, ولی کسی که باید دقت کنه تویی جیگر نه من!
دیدی همه لغتای کیبورد کنار همن


پس قبول کن اشتباه تایپی بوده نه لهجه
دختر خاله
9 بهمن 90 13:35
عزیزم من که نگفتم اشتباه لهجه بوده من منظورم بی دقتیه تو بوده.


عزیزم انسان جایز الخطاست .خودتم بعضی وقتا اشتباه میکنی مگه نه
مامانی نریمان
9 بهمن 90 14:22
سلام عزیزم ممنونم که اومدی وبلاگم
عزیزم پسر من الان دیگه 2 سالشه این خاطرات هم مربوط به عیدی هست که تازه بدنیا اومده بود قسمت معرفی سایت توی وبلاگم توضیح دادم
بازم بهم سر بزن و امیر علی گل رو ببوس


آره شرمنده بعدش که مطلبو درست خوندم متوجه شدم.
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 15:15
عباسی
9 بهمن 90 17:24
سلام
چونکه با کودک سر و کارت فتاد، پس زبان کودکی باید گشاد
بابا بچه رو دعوا نکنید اعتماد به نفسش میاد پایین..با لحن دوستانه قانعش کنید خرابکاری نکنه
خدا براتون نگهش داره


آره خوندم تو کتابا.ولی پسر من نهایت اعتماد به نفسه
مامان ریحانا
9 بهمن 90 17:50
سلام دندونای جدیدت مبارک چقدر امیر علی بلایی
دختر خاله
10 بهمن 90 13:26
بله عزیزم همه آدما اشتباه می کنن, ولی ما جایز نیستیم خطا کنیم ممکنه که خطا کنیم


بیا بحثو عوض کنیم.کادو چی میگیری برا نادر آقا؟
مامان آتی
12 بهمن 90 11:54
سلام عزیزم ممنون که وبلاگ صدرا رو لینک کردین .شما هم لینک شدین.
وسه بادکنکنها میتونین از دو روش استفاده کنید یکی با گاز هلیوم پرشون کنید که یه کمی گرون میشه اما راه اقتصادی ترش استفاده از چسب دوطرفست که من همین کارو کردم.
ژله ها رو هم از سایت مامی سایت درست کردم که لینکشو بارتون میذارم
http://www.mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3338

http://www.mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3330


مرسی عزیزم