امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دعا کنید برا دختر خالم

1390/11/3 10:32
1,751 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پسر مامان،خوبی؟


دیروز جاتون خالی با جناب مادر شوهر رفته بودیم یزد .مراسم آش پزون(آش امام حسین).همه فامیل رو دیدیم و کلی خوشحال شدیم و اونجا هم نوه خانم رباب با سگک کمربند زد پای چشم امیرعلی ما.و امیر هم کلی گریه کردو.منم پسر رو چشم غره رفتم.ولی اصلا از رو نرفت.در کل خوشبختانه اتفاق خاصی نیوفتاد فقط یه خش کوچولو افتاد پای چشم امیر آقای ما.


تو خونه دایی محسن کلی مثه همیشه آتیش سوزوندی.دایی اینا داشتن هویج خرد میکردن برا سوپ که شما یاد مراسم اجقه زنی (یه نوع مراسم مذهبی تو شهرمون،که دو تکه چوب رو میزنن به هم و یه شعرایی رو در مدح امام حسین میخونن)که تو حسینیه خواجه ها دیده بودی افتادی و با هویجا همون کارو میکردی.

عرضم به حضورتون که امیرعلیه ما هم جهانی شد .دیگه پاشنه درمون رو کندن واسه امضا گرفتن.راسی خاله ها اشتباه نشه ها ما اصلا سیاسی نیستیم.فقط برا اینکه عکسشو نشون بدن فرستاده بودم.همین وگرنه قصد خاصی نداشتم.


امیر آقا دارن صاحب دندونای جدید میشن ولی اصلا جای دندون جدیدیاش خوب نیست.آخه داره یه ذره بالا تر از ردیف خودش در میاد.راسی بگم کدوم دندوناش تا یادم نرفته.8 تا دندون که داشت حالا هم داره دندون 9 و 10 تو فک بالایی و دو طرف همون قبلیا در میاد .فقط امیدوارم که زشت در نیاد.


تو تکرار و تقلید کاملا حرفه ای شدی.به قند هم میگی قن و کاملا میشناسیش .تا چایی میاریم بخوریم شما میپری و یه قند برمیداری میاری بندازی تو لیوانمون و میگی قن.مرسی که یادمون میندازی که باید با قند بخوریم.

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

دعا کنید برای دختر خالم تا بچه دار بشه.خیلی گناه داره الان 7 ساله ازدواج کرده.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نیایش
3 بهمن 90 12:20
آفرین به این گل پسری چه قدر پیشرفت کرده الهی همیشه سالم باشی عزیزم
ان شا الله خدای مهربون به هر کس که ارزوی مادر شدن داره یه کوچولوی ناز هدیه کنه


ایشالا
دختر خاله
3 بهمن 90 12:47
ما که نوه رباب خانمو نمیشناسیم پس این همه مطلب و باز نکن
مطلبت آخر لهجه س تا


مهم اینه که خیلی بد بود.دقیقا
مامان متین
3 بهمن 90 13:48
ای پسر بد .
(با اون پسره هستما)حالا خدا رو شکر که چیزی نشد.
ای جان چه با استعداد
واااااااااااای راستی یادم رفت بگم دیدمش تو برنامه دکتر کپی . قربونش برم .تا عکسش اومد به همه گفتم به هر کی رسیدم گفتم این امیر علی دوست متینه ها
حتما دعا می کنم تا اونم مثل بقیه یه نی نی خوشگل بیاد توی زندگیش.


مرسی.منم امیدوارم
محمد
3 بهمن 90 14:21
عزاداری هاتون قبول
خداروشکر به خیر گذشت و چشم امیر علی طوری نشد.
به امید خدا که دختر خاله هم مادر میشن به زودی .
شاد باشید وسلامت


ایشالا
دختر خاله
3 بهمن 90 15:50
مهم اینه که مامان امیر علی درست نوشتن و یاد بگیره


امیدوارم.باور میکنی تا الان هیچکس ازم ایراد نگرفته.
خاله ی امیرعلی
4 بهمن 90 12:25
سلام
خوش بحالتون من عاشق آش نذری ام بهبه!
فدای چشمای امیرعلی بشم من خدارو شکر که اتفاق بدی نیفتاده
نازدونه دندونای 9 و 10 هم مبارک
افرین به پسر باهوش و زرنگ قربون قن گفتنت بشم من الهی
انشالاه که دختر خاله جونم به مراد دلش میرسه و فرشته ی مهربونش رو تو بغل میگیره


مرسی از دعاتون
سوین
4 بهمن 90 13:57
کد درست شد
دختر خاله
4 بهمن 90 17:52
آخه جیگر فکر کنم همه اونا هم مثه تو مینویسن. احتمالا اونا هم با لهجه


داری نی نی وبلاگیا رو به جنگ دعوت میکنیا
زن دایی و دایی
4 بهمن 90 18:17
سلام نانازی .عاشق این شیرین کاریهاتیم .
مامان رها
5 بهمن 90 10:39
سلام خوبی کجایی دیگه به ما سر نمی زنید نذری خورون خوشبحالتون جای ما رو هم خالی می کردید
مامان رها
5 بهمن 90 10:40
یه سوال داشتم می خواستم ببینم تو قسمت موضوعات چطوری باید پست بزارم
دختر خاله
5 بهمن 90 10:57
فکر کن بین نی نی ها دعوا بیفته چه شود


دوست داری؟؟؟؟؟؟
محمد
5 بهمن 90 12:56
شاد باشید وسلامت
لطفا"فیلتر نفرمایید
6 بهمن 90 0:01
سلام مامان علی خوبید؟؟
چند روزه وبتون واسم باز نمیشه
ایشالا دختر خالتون هم به حاجتشون بگیرن.
و اما در باره امیر علی...
خدا رو شکر که بخیر گذشت..


ممنون
شيوا مامان پارسا و پري ناز
6 بهمن 90 11:27
سلام پسر نازي دارين اگه مايل به تبادل لينك هستين خبرم كنين
مامان امیر علی
6 بهمن 90 17:16
وای بازم خدا رحم کرد .مامان کوچولو مواظب پسرمون باش عزیزم .ایشاله نی نی دار می شه کاش بره واسه ای وی اف .بگو کتاب گنجهای معنوی رو بخونه و ازش استفاده کنه .هر چی خدا بخواد به زور نخوادش بهتره .به ما هم امضا می دی ؟سیاست بی خوده همه ما واسه عکس ها فقط می دیم چه رسم جابی دارینا قبول باشه .ممنون به ما سر زدین


من مواظبش هستم .خیلی یه دنده تشریف داره امیر ما.مرسی از راهنماییات به دختر خالم میگم
دختر خاله
8 بهمن 90 13:03
نه عزیزم من خشونت و دوست ندارم.
من تورو دوست دارم با این نوشتنات


خوب دیگه من اینجوری مینوسم که دوسم داشته باشی
مامان پریسا
8 بهمن 90 13:13
اگه جات بودم بچه رو یه فصل کتک مهمون میکردم.


هنوز زوده ایشالا کم کم
دختر خاله
8 بهمن 90 15:41
این جوری هم ننویسی دوست دارم خانم خانما


ما بیشتر