امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عصبانیت امیرعلی!!!

1390/10/29 16:50
990 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شکلکهای جالب آروین

سلام جیگر طلا

شکلکهای جالب آروین

وای دیشب رو اصلا فراموش نمیکنم.حالا بگو چی شد؟

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، 
تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دیشب ساعت نزدیکا 11 بود که برات برنج و ماهی آوردم بخوری تا شب تا صبح سیر باشی.ولی اصلا نخوردی .به بابایی گفتم بیا امیرو بگیر منم غذا دهنش کنم.که 4 تا قاشق به زور خوردی.بعدش زدی زیر گریه و به حالت عصبانی بلند شدی و سفرتو گرفتی کشیدی و هرچی روش بود و ریختی بعد اومدی من و بابایی رو زدی و هی جیغ میزدی.

 EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

اصلا خیلی عجیب یعنی ازت بعید بود اینکار.خلاصه آروم که شدی بابایی جارو شارژی رو آورد و اونجا رو تمیز کرد.درس عبرت شد برامون تا به زور بهت غذا ندیم دیگه وگرنه میکشیمون .

            شکلکهای جالب آروین

دیشب انگشتری که بابایی برام خریده بود رو رفتم دادم و به جاش یه جفت گوشواره گرفتم.

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

آخه هم یه ذره تنگ بود برام.هم من اهل انگشتر دست کردن نیستم.

شکلکهای جالب آروین

تازگیا تا یه صدایی میاد یا یه کار بد میکنی یا خیلی چیزای دیگه میگی هی(کشیده بخونید).

شکلکهای جالب آروین

تازگیا علاقه پیدا کردی به ریخت و پاش .هر چی داری و نداری رو پهن میکنی وسط هال.کار من و بابایی شده جمع و جور کردن.بازم قدیما خودت جمع میکردی.

شکلکهای جالب آروین

این تابلو سه بعدی امام رضا که من و بابایی درست کردیم رو میخوایم هدیه بدیم به بیت الرضا .

شکلکهای جالب آروین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

حسام
29 دی 90 17:22
خیر-مخصوص آقایان است...باتشکر


مرسی .یه جورایی مطمئن بودم
مامان طاها
29 دی 90 17:32
چرا هست سمت راست وبلاگمه.
مامان ماهان
29 دی 90 17:51
وای وای امیر علی جون عصبانی هم میشه


منم نمیدونستم.وحشتناک عصبانی هم شد.
خاله ی امیرعلی
29 دی 90 21:56
سلام
ای وااااای پسر خوب که عصبانی نمیشه حرف مامان و باباشو گوش میده امیرعلی جونم خوب غذا بخور تا بزرگ بشی بری مدرسه
عزیزم گوشواره هاتم مبارک خیلی قشنگن مبارکه عزیزم
به به چه کار خوبی میکنین قبول باشه انشالاه هرچی حاجت دارین امام رضا بهتون بده


مرسی عزیزم
مامان علي خوشتيپ
30 دی 90 1:39
واه واه عجب پسريولي خوشم اومد نشون داد مرده
گوشواره هاتم خيلي خوشگلن.مباركههههه
اون عكسي كه از علي ديدي فقط تو وب ماهان و بني جونه.اونم كار دايي عزيز بني جونه .من هنوز لوگو درست نكردم


خوب کد همون بگیر بده ولی من تو وبلاگ خیلیا دیدما
مامان نازی نرگس
30 دی 90 2:21
آفرین خوشم اومد از این حرکتش کلی خندیدم آخه عزیزم دوست نداره بخوره چرا زور میگی به این طفل معصوم
عجب زهر چشمییییییییییییییییی


آره بابا زهر ترک شدیم
دختر خاله
30 دی 90 14:25
che tabloe ghashangi, ba chi dorostesh kardid??


4 تا پوستر خریدم و یکیشو چسبوندم به فیبر و بقیه پوسترا رو شکلای مهمشو جدا کردم و لوله های چسب حرارتی رو 1 سانتی بریدم و گذاشتم بین عکسا .همین بعد از اکلیل و پودر شیشه و درخت و سبزه مصنوعی و گل کاغذی و اینا هم برا تزئین استفاده کردم.همین بعدم قابش کردم.
معصومه مامان سهند
30 دی 90 16:08
آفرین به این مامان و بابای هنرمند
آفرین به این پسر با استقلال و باحال خوب مامانی خودت خوشت میاد یکی غذای مجبوری توی دهند بریزه اگر سهند بود همش رو برامون بالا میاورد به اضافه چیزهای قبلی رو من مدتی بود که به وبلاگ شما سر میزدم ولی همین که وبلاگتون رو باز میکردم eroor میداد و بسته میشد، مثل وبلاگ متین کوچولو. گوشواره جدیدتون هم خیلی خیلی مبارک باشه، باباجون دست بابایی امیرعلی درد نکنه توی این گرونی طلاااااااااا پسر خوشگلتون رو از طرف من ببوسید


فکر کردم ما رو فراموش کردی معصومه جون.سهند رو ببوس حتما از طرف من
لطفا"فیلتر نفرمایید!!
30 دی 90 17:34
اول اینکه باید بگم حقتونه!!هر دوتون!!هم شما و هم بابای امیر علی
راسی حالا گذشته از شوخی چرا به زور؟؟
به نظر من این کار منطقی نیست
بچه رو زجر کش میکنید که مثلا" غذا بهش بدیدی؟؟خب چه کاریه؟؟بذارید هر وقت خودش گرسنه شد میخوره.
اینجاش هم مربوط میشه به قسمت آخر این آپ..
تبریک میگم تابلو خیلی قشنگ شده.
خدا بیامرزه اون مرحوم رو... روحش شاد...
یه تبریک هم بابت گوشواره ها.واضح واضح نیست ولی خب...چه کنیم مجبوریم بگیم قشنگه



آره کارمون منطقی نبود .کاملا پی بردیم.مرسی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
لطفا"فیلتر نفرمایید!!!
30 دی 90 17:42
راسی مامان امیر علی کد که من به شما دام توی تنضیمات وبلاگ جا نمیشه...طول و عرض اون بزرگه وفقط میتونید اون رو توی ÷ست ثابت بالا قرار بدید.....
به هر حال اگه جای مناسبی واسش ÷یدا نکردیید.
نمیخواد نیازی نیست اونو قرار بدید.
مرسی از شما


در هر صورت خوشحال میشدم بزارم .خوب کد اون لوگو کوچولوهاتو بده
دختر خاله
30 دی 90 20:23
خانم خانما میبینم که هنرمند شدی همه جوره. این همه استعداد چه جوری یهو شکوفا شد؟؟؟ فکر کنم پا قدمه امیر جونه؟! شایدم دیگه همسر صداش دراومده بود!!
در هر صورت ما بهت افتخار میکنیم همه جوره


نه بابا این هنر ماله اوایل ازدواجمونه .اون موقع که کلمون بو قرمه سبزی میداد
مامان زهرا نازنازی
30 دی 90 21:59
گوشواره تون مبارم باشه

اون تابلو هم خیلی زیبا شده . دستتون درد نکنه


مرسی .چشمتون خوشکل میبینه
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 8:49
سلام به به به
تولدتون مبارک

مرسی از تبریک شما

همیشه شاد باشین


مرسی
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 8:49
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد... خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین بن علی، به دردهای دل زینب ، به غربت امام هشتم (ع) و به حرمت آقا رسول الله (ص)، ما و عزیزانمان را در زمره بهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیره مان را برآورده ساز...


چه دعای قشنگی.الهی آمین
محمد
1 بهمن 90 11:00
شاد باشید وسلامت
ایمیل حتما براتون میزنم ؟؟؟


ممنون
محمد
1 بهمن 90 11:16
رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت جضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) بر شما وخانواده محترمتان تسلیت باد . التماس دعا
با افتخار جزء دوستانم قرارتون دادم .
وب mobarakehbafgh.blogfa.com میتونید سر بزنید



شما هم لینک شدید
مامان نیایش
1 بهمن 90 12:42
سلام خانمی چرا آخه این پسر رو عصبانی میکنی خداییش خودت ساعت 11 شب پلو ماهی میلت میکشه بخوری
عزیزم گوشواره هات هم مبارک باشه
تابلوی قشنگیه ایشالا قبول باشه


مرسی
گروه بالی گل
2 بهمن 90 2:38
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
محمد
3 بهمن 90 8:47
عزاداری هاتون قبول
التماس دعا



ممنون .شما هم همینطور
دختر خاله
3 بهمن 90 9:36
نیستی؟ میبینم که کم آوردی


منو کم آوردن.عمرا
مامان متین
3 بهمن 90 13:51
عجب .حالا که خود فهمیدی چه کار بدی کردی دعوات نمی کنم .آخه به بچه زورکی غذا می دن.
راستی این گوشواره هم خوشگلها مبارک باش دوباره.
بابا خانواده هنرمند چه قشن شده این تابلو .خسته نباشید.


وای مرسی