امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

جشن تولد 23 سالگی مامان

1390/10/28 16:08
4,013 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Facebook, Hi5, Tagged

سلام عسلم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


مامانت پیر شد رفت.میبینی دستام داره میلرزه.بابات برام عصا هم خریده.از فردا باید راه رفتن باهاشو تمرین کنم.موهامو ببین همش سفید شده.دندونامم ریختن.دیگه عرضم به حضورت که همینا بسه.جالب بود نه.حالا بخند که همش شوخی بود.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


مامانت ماشالا جوونه،فقط یه ذره توپوله که اونم با یه ذره ورزش و رژیم طاقت فرسا حله.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


از این حرفا گذشته.بلاخره ما هم به جمع 23 ساله ها اضافه شدیم.عجب حسی داره(چرا چاخان میگی).

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


اصلا فکرشو هم نمیکردم تو این سن شوهر داشته باشم ،بچه هم داشته باشم.حالا که دارم خیلی خوشحالم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


بعضی وقتا که فکر اون تصادف لعنتی 2 سال پیش رو میکنم.موهام به تنم سیخ میشه.فکر اینکه اگه نبودم تو هم نبودی.اگه نبودم زندگی به این معرکه ای هم نبود.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


من با اون تصادف ،با از دست دادن ماشینم ،خدا یه فرشته ناز بهم هدیه داد که اونم شد امیرعلی مامان.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خدایا ازت ممنونم که به جوونیم رحم کردی و گذاشتی طعم شیرین مادر شدن رو بچشم و دوباره روی خوش این زندگی رو ببینم.ممنونم و همیشه ممنونت میمونم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


بگذریم خیلی رمانتیک شدم نه.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


دیشب دوباره جناب شوهر غافلگیرم کرد .یه کیک برام گرفت ولی شمع نداشت .مادرشوهر و خواهر شوهر گرامم اومده بودن دیدن مامانم .که بعد مامانم و محبوب و اونا اومدن پایین و یه جشن کوچولو گرفتیم.بدون حضور بابام و داداش و زن داداشم.جاشون خالی .ولی کیک براشون کنار گذاشتیم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

راسی برا شام هم بابایی سمبوسه درست کرد.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


کادوها:بابایی برای یه انگشتر طلا خریده .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


مامان بزرگ :یه جا شمعی خیلی ناز

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


محبوب:یه شلوار و یه ساپورت

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


مادر شوهر :١٠٠٠٠ تومن

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


خواهر شوهر:شرمندگیشون رو اعلام کردن.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان علی خوشتیپ
28 دی 90 10:54
همه کادوها مبارکه.به خصوص کادوی بابایی .اونم تو گرونی طلا
نگران توپولیت نباش ،منم مثل تو هم .کلا مامانای تپل باحال ترن
اصلیت مادرشوهرت کجاییه؟؟؟
قضیه تصادف هم مفصل بگو ببینم چی بوده


مادر شوهرم بافقی بافقیه از اون اصلاش.

یه معضل شده این توپولی تو خونه ما.به بابای امیرعلی هم سرایت کرده.
مامان پریسا
28 دی 90 11:17
سلام مامانی باز هم
توووووووووووووادت مبببببببببببببارک.
خدا رو شکر هر چی بوده به خیر گذشته
کادوها هم مخصوصا همسر گلتون مبارک باشه.
کادوی مادر شوهر هم........ هر چه از دوست رسد نیکوست.



دقیقا.فکر کنم این 5 تومنی تا آخر عمرم تو کیفم بمونه و خرج نشه
سمانه
28 دی 90 11:24
سلام عزیزم....مبارک باشه عجب کادوهایی خب عکس انگشتریتم میزاشتی دیگه.......
تولدت مبارک گلم


اومدم عکس بگیرم ولی همش تار شد.
دختر خاله
28 دی 90 12:03
عاروس بد جنس نشو حالا اگه 50 تومن ترول بود خوشحال میشدی؟؟؟
عزیزم مهم نفس کاره و اینکه به یادت بوده.
دسته همگی درد نکنه
دلت خوش و لات خندون


راسی 5 تومن نبودو 10 تومن بود باید درستش کنم .بیچاره غیبتشم کردم
مامان علی خوشتیپ
28 دی 90 13:10
واقعا ماجرای تصادفت در عین اینکه ناراحت کننده بود ولی خیلی جالب و تاثیر گذار بود
میگم تو چند سالت بوده ازدواج کردی؟ببین چقدر مفتشم
راستی منظورم این نبود که سیاسی هستی که.گفتم حواست جمع باشه
راسییییییییییی لطفا وقتی میخوای آدرستو بذاری تو قسمت نظرات یه زحمتی بکش و فقط یه بار http بذار(شکلک عصابنیت کووووو؟)



من وقتی ازدواج کردم 1 ماه بعدش 17 سالم شد.
مامان علی خوشتیپ
28 دی 90 13:13
یه راسسسی دیگه یادم رفت بگم
ولی من سیاسیم.حالا کدوم طرفیم بماند ولی ...
الکی که نمی خوام علی رو رئیس جمهور کنم که


نمیدونستم.بابا ایول.عجب حالی داری
مامان متین
28 دی 90 13:27
ای وای این چه حرفیه عزیزم تازه گل جوونیته . پس من که 28 سالمه باید بگم دم مرگمه دیگه
بازم تولدت مبارک . کیکتم نوش جونتون ایشالله کیک 120 سالگیتو بخوری .
کادوهاتم مبارک .ایشالله به خوشی استفادشون کنی.اینم کادوی من شرمنده راحمون خیلی دوره و چیز دیگه ای نمی تونستم برات بفرستم.


مرسی عزیزم.بابا شوخی کردم.مرسی از کادوت
مامان نیایش
28 دی 90 15:17
سلام خانمی تولدت مبارک ایشالا همیشه زنده و سالم باشی و سایه ات رو سر پسر نازت بوس برای شما
کیکت هم خیلی قشنگه کادو ها هم مبارکت باشه


مرسی خانمی
مامان ریحانا
28 دی 90 15:18
سلام
تولدتون مبارک همینطور کادوهاتون
ایشالا 120 سالگیتون رو جشن بگیرید


مرسی عزیزم
مامان زینب
28 دی 90 17:25
منم با تاخیر تبریک میگم


مرسی
مامان زینب
28 دی 90 17:30
میگما دل به دل راه داره
من تو وب تو نظر میذاشتم تو تو وب من!


یعنی چی؟
دختر خاله
28 دی 90 19:10
دیدی بد جنسی عاروس


نه که من همش با تراول سر و کار دارم. اشتباه تشخیص دادم
لطفا" فیلتر نفرمایید!!!
29 دی 90 9:00
سلام.
تولدتون مبارک
اگه شما با 23 سال پیر شدید من با 24 سال فسیلم دیگه
راستی به لیست هدیه هاتون این گل رو هم اضاف کنید
ایشالا 100 سالگیتون رو تو همین وبلاگ جشن بگیریمالبته اون موقع من میشم 101 ساله


ایشالا.اما نمیخوام اینقدر پیر بشم.نهایتش 50 سال بسمه
اما شما 101 سال هم براتون کمه.مگه نه؟
لطفا" فیلتر نفرمایید!!!
29 دی 90 9:01
دسته خواهر شوهر هم درد نکنه بابت هدیشون


دقیقا خجالتمون دادن
لطفا" فیلتر نفرمایید!!!
29 دی 90 9:04
اوه یادم رفت بگم خواهر خوبم.خدارو شکر که صحیح و سالمید و سایتون بالا سر امیر علی عزیز هست.ایشالا روز به روز زندگی به کامنتون باشه


مرسی ممنون
دختر خاله
29 دی 90 10:45
آره عزیزم راست میگی
مامان طاها
29 دی 90 12:03
سلام من با افتخار لگوی شما رو تو وبلاگم قرار دادم خوشحال میشم با هم تبادل لوگو داشته باشیم منتظرتون هستم.
کوچولوتونو از طرف من ببوسید.


حتما
مامان علي خوشتيپ
29 دی 90 13:24
سلام
مادرشوهرت كي 5 تومن گذاشت رو كادوش؟


بیچاره 10 تومن داده بود .نیگاه نکرده بودم وقتی رفتم تو کیفمو و تو فیلمو دیدم دیدم که 10 هزاریه
سعید
29 دی 90 15:15
سلام وب خوبی دارید به منم سربزنید
حسام
29 دی 90 15:46
با سلام با سه مطلب جدید بعد ازچند ماه به روزیم. منتظر شما هستیم...
مامان ماهان
29 دی 90 17:49
دوست جونم تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی


مرسی
خاله ی امیرعلی
29 دی 90 22:04
سلا
تولدتون رو با کمی تاخیر و کلی شرمندگی بهتون تبریک میگم
خواهر منم (مامان امیرعلی) همسن شماست البته با چند روز فاصله
دست همسری هم درد نکنه به به چه کیک خوشمزه و خوش رنگی دهنمون حسابی اب افتاد
کادوهاتونم مبارک عزیزم اینم کادوی مجازیه من برای شما دوست گلم

عزیزم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین و به دور از بلا و قضا و قدر باشین
امیرعلی ماه رو هم ببوسین


وای مرسی.ممنون گلم


چه جالب که با مامان امیرعلی همسنما
مامان نازی نرگس
30 دی 90 2:13
سلام تولدتون مبارک راستی میدونستید من و شما و مامان کوثر جون همگی متولد یک روزیم


جدییییییییییییی چه باحال نمیدونستم
مامان نازی نرگس
30 دی 90 2:14
ممنون که نگرامن ما شدید ما خوبیم


خدا رو شکر
مامان نازی نرگس
30 دی 90 2:16
امان از این فراموش کاری
کادوهاتون مبارک ایشالا همیشه شاد باشید
راستی چقدر زود ازدواج کردی خانمی عجله داشتی


مرسی .چه کنیم .دوره ما گفتن قحطی شوهر میشه،ما هم هول ورمون داشت دیگه
لطفا"فیلتر نفرمایید
30 دی 90 17:46
شما به 50 سال نمیرسید!!!
اصولا" خانما به 25 سال که میرسن سنشون متوقف میشه...شایدم پست رفت کنه!!


احتمالش زیاده
مامان زهرا نازنازی
30 دی 90 21:57
هدیه هاتون مبارک باشه الهی همیشه شاد باشید
مامان رها
1 بهمن 90 14:44
سلام دیشب تو دکتر کپی دیدیمت
ماشالله به پسر قوی و شجاعمون
البته فکر کنم رفته تا اونا رو سر جاشون بزاره نه که بادیگاردشون بشه


آره خاله زیاد جدی نگیر


مامان امیر علی
2 بهمن 90 23:25
مبارک باشه عزیزم راستی 23 ساله هستی اخه نازی مامان کوچولو پس ما پیر شدیم باورم نمیشه که من 30 ساله شدم وای


نه بابا خاله شما هم جوونی.
مامان امیر علی
2 بهمن 90 23:27
از دست تو خواهر شوهر رو چی نوشتی کلی خندیدم .


خوب حقیقتو گفتم دیگه
حنا
5 بهمن 90 22:39
salam ایشالله همیشه شاد باشید