امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

تولدم مبارک.

1390/10/27 15:02
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای گلم و پسر نازم

امروز یعنی 27 دی 90 خیلی روز خوبیه .چون امروز تولدمه .تولدم مبارک .

Daisypath Happy Birthday tickers

 

راسی یه خبر دیگه هم هست امروز صبح وقتی اومدم به اینجا سر زدم دیدم دکتر کپی عزیز دلمان برامون یه نظر گذاشته اولش فکر کردم سرکاریه ولی وقتی ایمیلم رو چک کردم دیدم نه بابا قضیه جدیه.بهم دکتر کپی ایمیل زده بود وگفته بود که به وبلاگم سر زده و نظر هم داده و گفت که عکس امیرعلی این هفته (جمعه ساعت 20:30 ) از شبکه باحال من و تو  پخش میشه .منم حسابی خوشحال شدم.

 

وقتی اومدم ایمیل و نظر دکتر کپی رو نشون بابای امیرعلی بدم یهو غافلگیرم کرد.وایییییییییییییییی برام یه انگشتر طلای خوشگل گرفته بود.عاشقتم مرسی  .بعدا عکس انگشترم رو میزارم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان متین
27 دی 90 15:41
وای چه عالی تولدت مبارک . خانمی انگشتر جدید هم مبارک .
خوشبحالتون من سعی می کنم این جمعه من و تو رو حتما نگاه کنم.


مرسی بابت تبریک.آفرین حتما نگاه کن
مامان امیر علی
27 دی 90 16:54
به به چقدر خبرهای خوب دارین ماشاله تولدتون مبارک چند ساله ؟ایشاله سلامت باشین همیشه .باشه حتما می بینیم .


فکر کنم 23 ساله شدم.پیر شدم رفت
مامان امیر علی
27 دی 90 16:54
به به کادوی شو شو مبارکه عزیزم


مرسی.
مامان علي خوشتيپ
27 دی 90 19:45
مبااااااااااااااااااااركه
ايشاالله عمر طولاني و باعزت داشته باشي و در كنار امير علي و باباش با عشق و با خوشي زندگي كنيد
اي جونم تو هم زمستوني هستيا.زمستونيا حرف ندارررررررررن
ايشاالله جمعه دكتر كپي رو نگاه مي كنم...ولي مي دوني دكتر كپي چيه و اونايي كه عكس مي فرستن كين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احتمالا مي دوني ديگه



فدات عزیزم.نکنه صهیونیستین؟ولی ما فلسطینی هستیم
مامان زهرا نازنازی
27 دی 90 20:26
__$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$
مامان زهرا نازنازی
27 دی 90 20:27
سلام خانومی

تــــــــــــولدتون مبــــــــــــــارک

الهی 120 ساله شید


مرسی ممنون
مریم مامان درسا
28 دی 90 0:02
سلام عزیزم
واااااااااای
تولدت مبارک،ایشالا12000000سال عمر کنی در کنار آقای همسری و امیر علی جونم،یه عالمه روزهای خوب رو برات آرزو میکنم
دستم که بهت نمیرسه ،ولی این گلها از طرف من و درسا به یه مامان مهربون




فدات عزیزم
حسن
28 دی 90 0:18
سلام
شرمنده سر نزدم
لوگو جیگرت رو هم تو وبلاگم گذاشتم

دکتر کپی ، یه بار عکس برادر زادم رو به عنوان بادیگارد نشون دادن

موفق و سربلند باشین


جدی .عکس پسر منم بعنوان بادیگارده
حسن
28 دی 90 0:19
راسی تولد شما هم مبارک
دختر خاله
28 دی 90 10:20
عزیز دلم تولدت مبارک
جیگر هز این به بعد بهتر مطلب بنویس که دکتر کپی هم بهت سر میزنه
من همیشه برنامه دکتر کپی رو میبینم این هفته هم حتما میبینم


آفرین .سعی خودمو میکنم
دختر خاله
28 دی 90 10:21
همسر دختر خاله دستتون درد نکنه ایشالله تولدتون دخترخالم جبران میکنه


ایشالا
مامان علی خوشتیپ
28 دی 90 10:52
خصوصی.فقط نگو چی گفتم.من خیلی تحت نظرم
مامان پریسا
28 دی 90 11:14
مببببببببببارک مامان گل. ایشالله 120 ساله
مامان امیر علی
2 بهمن 90 23:26
من بالاخره نتونستم ببینم .تکرارش کیه ؟


نمیدونم .اگه تونستم فیلمش رو میزارم تو وبلاگ
مامان ساقی و محمد
7 بهمن 90 19:58
سلام.تولدتون مبارک.