امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

رنگارنگ!!!

1390/10/26 1:36
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام نفسم

   

چند شب پیش بعد از اینکه از روضه اومدیم بیرون و داشتیم تو خیابونا دور میزدیم.شما هم مثه همیشه داشتی برا من و بابایی دلبری میکردی .هر چی ازت میپرسیدیم رو جواب میدادی.مثلا میگفتم کلاغ چی میگه ،تو میگفتی قار قار،یا میگفتم بگو اردک چی میگه ،میگفتی کوعَ کوعَ،ببعی چی میگی،میگفتی بَ بَ.خرگوش و زنبور رو میگفتی.بهت میگفتم بگو مامان میگفتی بابا،میگفتم بگو مامانی ،میگفتی بابایی.الهی قربونت برم که اینقدر بامزه ای.


فردا صبح ساعتای 9-10 مامان و بابابزرگ میرسن بافق.میریم دنبالشون.من و تو.

   

موقع غذا دادن بهت حضور بابایی الزامی الزامیه.آخه تا میای بدی کنی ،میگم بابایی امیرو دعوا کن ،بعد تو هم مجبور میشی و غذاتو میخوری.راسی ریخت و پاشتم کمتر میشه.


جمعه ای هم همراه بابایی رفتی حموم و حسابی ترگل ورگل شدی.

 
 

   
وقتی برا مامان و بابا بزرگ زنگ میزدم .و تو گوشی رو میگرفتی تا باهاشون صحبت کنی ،بدون اینکه بهت بگم یا اونا بهت بگن بوس میکردی پشت تلفن .مثه اینکه دله تو هم براشون تنگ شده .

   

هفته پیش از طرف your baby can زنگ زدن خونمون و باهام صحبت کردن .پرسید که چقدر پیشرفت کردی و به کجا رسیدی.که من با شرمندگی گفتم من باهاش اصلا کار نکردم.آخه وقت نمیکنم.آخه همش خونه مامانمم.ایشالا آخر سال میرم خونه خودم اونموقع شروع میکنم.تازه طرف میگفت یه پکیج جدید اومده قیمتش 140 هزار تومنه اونم بگیرین تا گرون نشده .گفتم بابا بیخیال من تو همینش موندم.



اون شب که رفته بودیم روضه تو با بابایی رفته بودی سمت مردونه.که اونجا دیده بودی که سینه میزنن.از اون روز تا حالا کارت شده که میکروفن ارگت رو دستت میگیری و روضه میخونی .حتی سینه هم میزنی .تا این حد خود کفا.


2-3 روز علاوه بر اینکه اصلا مامان نمیگی بابایی گفتنت هم تبدیل شده به (بایی)


اون 4 تا کتاب کوچولوها بود که برات گرفته بودم میری خرگوشش رو میاری و میگی ارگوش و منتظر میمونی تا برات بخونم.ولی تا میام شروع کنم شما درش رو میبندی و میبریش.مثه اینکه حفظیش.

  

وقتی میای تو اطاق کامپیوتر .کارت اینه که حتما دکمه پاور کامپیوتر رو چند بار بزنی وقتی هم که روشنه فقط عشقه اینی که سی دی رامش رو باز و بسته کنی.داغون شده به مولا.


تا یه چیزی رو که نباید دست بزنی رو از دستت میگیرم با تمام عصبانیت سرم داد میزنی و میگی اِ

  

عاشقه اینی که فیلماتو بزارم و ببینی.خیلی با دقت نگاه میکنی.حتی بعضی وقتا هم از کارای خودت که تو فیلمه خنده ات میگیره.مثلا تو فیلم هر چی که گفتم رو بگو تو هم همونو میگی.

فعلا همینا ،تا بعد.

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نازی نرگس
26 دی 90 2:22
آفرین مامانی واقعا خسته نباشی امیر بزرگ شه یه آرشیو کامل از کودکانه هاش دارهحتی حموم و ........و آفرین به جنم بابایی


چه کنیم.
مامان زهرا نازنازی
26 دی 90 3:45
________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
مهین مامان ستایش
26 دی 90 10:11
عزیزم لوگو رو گذاشتم اما نمی دونم چرا توی وبلاگ ستایش نشون نمیده؟


ای بابا.اشکال نداره خانمی.دستت درد نکنه
مامان امیر علی
26 دی 90 12:26
وای کلی خندیدم ماشاله عکس توی حمام خیلی جالب بود .خانمی ممنون به ما سر می زنید


وظیفس
لطفا"فیلتر نفرمایید
26 دی 90 23:05
ببین!!!
به نظر من بی خیال مامان گفتنش شو
چون امیر علی حالا حالاها قصد نداره بگه مامان و شما هی ضایع میشی
راسی سلام
منم یه برادر زاده دارم اونم نمیگه مامان
اتفاقا" هر چی هم مامانش بهش میگه بگو مامان باز میگه بابا
به نظر من این قضیه مامان نگفتن بچه ها یه اپیدیمی شده


جدی.پس مسئله خیلی مهمیه.حتما آمریکا پشت این قضیه است.
لطفا"فیلتر نفرمایید
26 دی 90 23:06
وبلاگتون بیشتر وقتا واسم باز نمیشه
نمیدونم این مشکل رو شما هم دارید؟؟؟


نه.برا من که خوب باز میشه
دکتر کپی
27 دی 90 1:29
امیرعلی جون
دکتر کپی این هفته عکست رو نشون میده و خیلی دوستت داره
بوس بزرگ


وای دکتر کپی جدی خودتی یا شوخیه؟اگه خودتی که خیلی خوشحلا شدم بهمون سر زدین .از طرف امیر علی هزار تا بوس
مریم مامان درسا
27 دی 90 1:39
سلام عزیزم
الهی قربون اون کارای بامزه ات بشم من
من تو پست قبلی هم برات کامنت گداشتم ، ولی نبود نمیدونم چرا اینجوری شده؟برای چند نفر دیگه هم که گذاشته بودم مال اونا هم نبود ، راستی نمیدونم چرا باید چند بار وبلاگتو بزنم تا برام باز بشه؟


فدات خاله جون.من همه کامنتا رو تایید میکنم.والا نمیدونم چرا نشون نمیده.چند نفر بهم گفتن که صفحم دیر بالا میاد .فکر کنم به خاطر لوگوهایی که گذاشتم.
خان گوگو لي بابا
27 دی 90 8:10
ماشاءا.. به اين همه نبوغ اميرعلي خدا حفظش كنه راستي وبلاگ خان گوگولي بابا رو فقط مامان و آبجي پري ناز مي نويسن مرسي از حسن توجهتون ماماني.


خواهش.پس چرا خان گوگولی باباست اسم وبلاگتون؟
مامان علی خوشتیپ
27 دی 90 8:22
فدای پسر شیرین زبونمون بشم
قبول باشه گل پسری برای ما هم دعا کردی؟
راستی این سامی هم یه چیزی یاد گرفته هاوبلاگتون برام باز نمیشه...).


سارا جون چه کنم به خاطر این لوگو هاست.نمیتونم پاکشون کنم که.ماله دوستامن .
مامان متین
27 دی 90 15:45
چه پسر شیطونی خب مامان بگو دیگه ،دوست جونیم ناراحت نشو بعدا می گنه


امیدوارم بگه .اینجوری که بوش میاد تا 3-4 سال دیگه میگه