امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

ای خدا بازم نمایشگاه

1390/10/23 16:14
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

سلام عشقم


دیشب تولد زندایی بود .تولدش مبارک.تولده خودمم نزدیکه ها .


راسی دیشب برای سومین بار و آخرین بار رفتیم نمایشگاه و برات دوباره 3 تا کتاب خریدیم.



کتاب وسطیه خیلی باحاله .در مورد 2 تا پسر که دوقلو هستن.خیلی با نمکه داستاناش.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عباسی
23 دی 90 18:50
سلام
وب پرمحتوا و جالبی دارید..
خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه


واقعا ممنونم
لطفا" فیلتر نفرمایید!!!
23 دی 90 21:05
داستانش چیه؟؟
خوشبحال امیر علی ما که کوچیک بودیم باید از پول تو جیبیمون میزدیم تا میتونستیم یه کتاب بگیریم



خیلی داستانش باحاله.مثلا تو شکم مامانشون دعوا میکنن.خیلی باحاله.من که خوشم اومده.دوران ما گذشت.هر چی خودمون کمبود داشتیم باید به بچه هامون برسیم
مامان امیر علی
24 دی 90 11:01
آفرین بر شما .بوس
خان گوگو لي بابا
24 دی 90 11:31
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پايدار________¤





چه خوشکل
عباسی
24 دی 90 18:51
سلام سپاسگزارم برای این خاطره زیبایی که برامون نوشتید
من هم با افتخار لینکتون کردم
هدر وبلاگتون خیلی قشنگه ..خدا حفظش کنه امیر علی نازنین رو


مرسی
مامان گیسو
24 دی 90 19:42
سلام عزیزم
تولد زن دایی مبارک
تولد خودتم پیشاپیش مبارک
وای چه کتاب هایی مبارکه عزیز خاله


وای مرسی خاله نفر دومی که بهم تبریک گفتی .
مامان زهرا نازنازی
24 دی 90 19:50
سلام دوست خویم

آفرین به شما که کتاب های خوب و قشنگ برای امیر علی جون می خرید

ظاهرا خودتون بیشتر لذت می برید

شاد باشید

رمز رو براتون تلگراف کردم


دقیقا خودم بیشتر کیف میکنم.مرسی بابت رمز
مامان طاها
24 دی 90 21:53
پیشاپیش تولدتون مبارک.


مرسی.اولین نفریها که تبریک گفتی دمت گرم
مریم مامان درسا
25 دی 90 1:04
سلام عزیزم
وااااااای خوش به حالت،بازم کتاب خریدی
تبریک میگم ، پازلت تموم شد ،خیلی قشنگه ، ولی خیلی سخته،من اصلا حوصله ندارم
موفق باشی ، امیر علی جونم



امیرعلی درست نکرده پازلوها.من و باباش درست کردیما.چرا به اون میگی موفق باشه،حسودیم شد
مامان نازی نرگس
25 دی 90 1:29
سلام اول بذار یه ذره غر بزنم خانمی وبت دیر بالا میاد بابا مردم بس که رفرش کردم گفتم شاید........... خلاصه به فکر باش فکر کنم از بس که کد بنر گذاشتید آخه وب ماهانی هم خیلی دیر بالا میادحالا بریم سر اصل مطلب کتابها ی خوشکل امیر مبارک پیروزی شما رو هم توی تموم کردن پازل تبریک


خاله چه کنم نمیشه که بنرا رو بردارم ماله دوستامن ناراحت میشن خو.
دختر خاله
25 دی 90 11:47
عزیز دلم خودت پا میشی میری کسی که مجبورت نکرده بری نمایشگاه که عنوان مطلبت و گذاشتی (ای خدا بازم نمایشگاه)
امیدوارم امیر جون قدر مامانی رو بدونه بزرگم شد به مطالعه ادامه بده.


چرا بابا اجباریه.نه که بن داشتیم.هنوز تموم نشده بود .باید میرفتیم تا تموم بشه دیگه
دختر خاله
25 دی 90 15:25
میگم دست و دل باز شدی راه به راه واسه امیر جونم کتاب میخری نگو بن داری. ای کلک!


دستت درد نکنه.نا سلامتی نصفه قیمت کتابارو خودمون میدیما.فقط 55% تخفیف داشت
دختر خاله
26 دی 90 8:52
ببخشید این بار سفارش میکنم بن 100% بهتون بدن که راضی باشید خوبه؟؟


عالیه