امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

پازل

1390/10/22 16:45
908 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام عمرم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

وایییییییییییی مامانی نمیدونی چقدر هیجان دارم الان.چون همین الان پازل تموم شد.بلاخره تموم شد.وای نمیدونی چه هیجانی و چه حسی داشت.شما هم که خواب بودی .من و بابایی بلاخره تمومش کردیم آخرین دونه پازل رو هم من گذاشتم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اینم از پازل نفرین شده ما.می بینید چقدر سخت بوده.اکثرش یا سفیده یا آبی.راسی وسطش هم ٣ بعدیه.میخوایم رو تخته شاسی بچسبونیمش چون بهتر و قشنگ تر از قاب کردنه.راسی ٥٥٠ تیکه هم هست.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

بابایی تازه رو ریل افتاده میگه بریم نمایشگاه یه پازل جدید بخریم دوباره.(نه تو رو خدا)

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

راسی مامانی یادم رفت بگم که دیروز از پشت عروسکت یه دونه خروس کوچولو پیدا کردم.اولش نمیتونستی خودت فشارش بدی تا صداش پخش بشه.برا همین یه روش نوین کشف کردی.میزاریش رو زمین و با پا فشارش میدی.اونوقت صدا میده و شما حال میکنی.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
22 دی 90 17:53
من عاشق پازل درست کردنم و موقعی که 8 ماهه ریحانه رو باردار بودم خودم به تنهایی یه پازل 2000 تیکه رو 1 ماهه تموم کردم

خیلی قشنگه


بابا ایول داری.ما تو این 500 تاییش مونده بودیم
مامان علي خوشتيپ
22 دی 90 19:20
آفريننننننننننننن به باباهاي اميرعلي


امیر بهم میگه بابا بسه.(چشمک)
لطفا"فیلتر نفرمایید
23 دی 90 0:09
چه آهنگ وبلاگت قشنگهرومانتیک خونم رفت بالا
ای بابا..!!!بریم سر اصل مطلب.
اول اینکه من از دست نینی بلاگ عصبیم بد جور
2سه روز میخوام بیام ولی وبتون واسم باز نمیشه.
راسی من سلام کردم؟؟
خووو باشه سلا
خسته نباشید همگی
بخصوص شما و بابای امیر علی
ولی خدایش مشخصه که خیلی سخته من که نیگا کردم سر گیجه گرفتم
فردا میام پستای دیگه رو هم میخونم البته اگه نی نی بلاگ اجازه بده.
الان خوابم میاد.
آهههههههههههه راسی بابت اون دستور دسرهم ممنونم.
فردا دارم اون دسر رو درست میکنم.یادم موند عکسشو میگیرم میزارم بلاگ شما هم ببینید.
جدا" از شما ممنونم.


مگه میشه باز نشه،چه حرفیه حالا که شده.
ماقوت رو بخورید و حالش رو ببرید.
مرسی بهمون سر میزنید
زن دایی
23 دی 90 12:40
به سلامتی مامان و بابا موفق شدن پازلو تموم کنن.امیرجان همه که مثل دایی و زن داییت زرنگ و باهوش نیستن که پازلو تو 2روز تموم کنن


زندایی دستت درد نکنه ها مثه اینکه یادت رفته من و بابای امیر علی نصفه پازل شما رو درست کردیم.
مامان متین
23 دی 90 17:13
آفرین صد آفرین هزارو سیصد آفرین برشما پدر و مادر فعال .خیلی هم خوشگل این پازل واقعا خسته نباشی خانمی


مرسی عزیزم
مامان امیر علی
24 دی 90 11:03
وای خیل یسخت به نظر می رسه افرین بر شما مامان و بابا ماشاله
مامان طاها
24 دی 90 21:52
آفرین به مامان بابایه باهوشت


وای مرسی کلی ذوق کردم
دختر خاله
25 دی 90 8:36
آفرین به این دختر خاله باهوش


چه کنیم دیگه
مهین مامان ستایش
25 دی 90 12:34
سلام گلم
وای من عاشق پازلم یک 1000 تیکه خریدیم ولی هنوز شروع نکردیم
ماشاله به این پسر ملوس و شیرین


وای 1000 تیکه خیلی سخته که
دختر خاله
25 دی 90 15:27
یکی دیگه بخر خودت و شوهرت سرگرم بشید


نه مرسی همین بسه .محبوبه هم خریده.خودمون رو با اون سرگرم میکنیم