امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

باهوشم

1390/10/16 16:45
997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر باهوشم

 

دیشب رفته بودیم مزرعه بابابزرگ.دایی اینا هم اومده بودن.همه موبایلاشون رو گذاشتن وسط اطاق میخواستن تو رو امتحان کنن.تو هم یکی یکی موبایلا رو بر میداشتی و میدادی به صاحبش.الهی دورت بگردم که اینقدر باهوشی.

      

صبحی باغ دایی رضای بابایی دعوت بودیم عمو عباس آش پخته بود اونجا.کلی بازی کردی و ببعی و شتر دیدی اونجا.

   

شب ایشالا با دایی اینا میریم نمایشگاه کتاب .هم اونا خرید کنن هم ما .

    

از صبح تا حالا سرم درد میکنه ،با اینکه دوتا ژلوفن خوردم هنوزم خوب نشدهگریهعینکمم هم فعلا گم تشریف داره.

   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

FAHIM
17 دی 90 11:45
سلام ....................... آرزودارم که خوب وسرحال باشي........... ...........@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@ منتظر حضور پر مهرت هستم........................
مامان نازی نرگس
17 دی 90 13:55
آفرین پسر باهوشمامانی ایشالا که شما هم تا الان خوب شده باشی


مرسی خوبم فعلا.ولی این سر دردا تموم بشو نیست
مریم مامان درسا
18 دی 90 2:43
سلام عزیزم
الی قربونش بشم من، چرا سردرد ؟
الان بهتری؟


آره فعلا خوبم
مجید زارع
18 دی 90 8:27
سلاممممممممممممممم خسته نباشید

همشهری چرا دیگه آشپز آنلاین نمیاید؟؟؟؟؟

مجید زارع هستم . همون جبار سینگ که الان شدم سرهنگ زارع

امیر علی عزیز حالشون خوبه


کم و بیش سر میزنم به آشپز آنلاین.به جا نیاوردم.ممنون
مامان زینب
18 دی 90 8:37
افرین بابااااااااا اییییییی وللللللللللللللل


خواهر جان دوتا ژلوفن؟؟؟؟؟نکن اینکارارو


اگه میدونستی من چی میکشم میگفتی بیشتر بخور
مامان متین
18 دی 90 9:58
ماشالله .. باهوش خودم
ایشالله زود خوب بشی خانمی


مرسی عزیزم.میگرن دارم.این سر دردا تقریبا همیشگیه
ثمین
18 دی 90 11:49
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


مرسی.ما همیشه بهتون سر میزنیما
دختر خاله
18 دی 90 15:38
منم خیلی سر درد دارم رفتم دکتر کلی عکس اینا نوشته ولی هنوز فرصت نکردم برم بندازم


من که خیلی وقته اینجوریم از سال دوم دبیرستان اینجوری شدم.حتما برو بنداز عکس
مامان متین
18 دی 90 17:17
مثل همسر من اونم میگرن داره درکت می کنم خیلی سردردای بدیه . خودم میگرن ندارم خدارو شکر ولی وقتی همسرم سرش درد میگیره حس می کنم چه درد بدیه ان شالله که کمتر بشه


منم امیدوارم.
مامان پارسا
19 دی 90 11:52
ماشالا به این پسمل باهووووووووووش
دختر خاله
20 دی 90 10:07
چشم حتما میرم