امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

میدونستی مامان عاشقته؟

1390/10/14 16:51
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز مامان

میدونستی مامان عاشقته؟اگه یه لحظه نبینمت دیوونه میشم؟د نمیدونستی دیگه،حالا بدون.

اینقدر برا خودت بزرگ شدی و آقا که خودت از لیوان آب یا هر چیز دیگه میخوری.

خیلی روت کار کردم تا بگی مامان ولی هنوزم که هنوز میگی بابا.یه شب چند بار بهم گفتی مامان .ازت فیلم هم گرفتم ولی وقتی اومدم ببینم دیدم که ضبط نشده ،فهمیدم عجب لحظه ای رو از دست دادم.حیف.ولی آخرش میگی مامان.مجبورت میکنم.

تازگیا خیلی فیلم شدی واسه خودت .دستتو الکی میزاری رو چشمت که داری گریه میکنی و خودت رو حسابی لوس میکنی تا نازت کنم.

این خونه سازیا رو که برات خریدیم رو میاری تا برات بسازم و تو منتظری تا یه چیزی بسازم و شما هم سریع خرابش کنی.

به اسباب بازیات که نگاه میکنم ،؟اکثرش رو خراب کردی.و فقط با همون خرابا هم بازی میکنی.

روروئک سوار خبره ای هم شدی واسه خودت.بعضی وقتا پاتو اشتباهی میکنی توش تا از جامون بلندمون کنی که بیایم کمکت.

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

موقعی که میخوای دمپاییت رو پا کنی مامان بزرگ میگه بیا منو بگیر تا پا کنی تو هم میری و لپش رو با دو تا ناخنت میگیری و دمپاییت رو میپوشی.مدل جدیده.بعد هم برا تشکر یه کشیده میای تو صورت مامان بزرگ.عجب پسری.

خوشبختانه عادت قر دادن از کمرتون و شونهاتون افتاده.خدا رو شکر

گفته بودم که میخواستیم بریم دوباره نمایشگاه،هنوز قسمت نشده متاسفانه.ایشالا تو اولین فرصت میریم دوباره.

قراره که با دوستم برم کلاس ایروبیک .مامانی برام دعا کن اراده پیدا کنم برا یه رژیم درست و درمون.

اینو یادم رفت بگم .یه عادت خیلی بد داری اونم اینه که همیشه و هرجا و تو هر موقعیتی وقتی داری شیر میخوری باید دستت رو بکنی تو دهنم تا گازت بگیرم .اگه گاز نگیرم غر میزنی تا اینکارو بکنم.منم سو استفاده میکنم دیگه

دوست دارم یه عالمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
14 دی 90 17:15
خواهش میکنم. برای من باعث افتخاره.
شما دوست عزیزم هم با افتخار لینک شدید.


مرسی
مامان متین
14 دی 90 19:22
چه عالی که می خوای بری کلاس .ان شالله موفق بشی خانمی


دعا کن برام
سمانه مامان پارسا جون
15 دی 90 11:32
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون از حضورت توی وب پسرم و ممنون بابت تبریکت خیلی لطف کردی
حنا
15 دی 90 14:46
*
حنا
15 دی 90 14:46
لطفا"فیلتر نفرمایید
15 دی 90 16:14
یه چی بگم دلخور نشید هااااااااا
این قسمت از متن خیلی معصومانه بود"
(خیلی روت کار کردم تا بگی مامان ولی هنوزم که هنوز میگی بابا)
خیلی جالب بود خیلی خوشم آمد
رااااااسی سلام خوبید؟؟
امیر علی عزیز خوبه؟؟
ببخشید فعلا" سر کارم بعدا" دوباره میام وبتون.


زیارتتون قبول.مرسی سر زدید.منتظر مطلبای با حالتون هستما
لطفا"فیلتر نفرمایید
15 دی 90 22:24
سلام.
بقیشه هم خوندم
بیچاره مامن بزرگ امیر علی
حالا جدی جدی میزنه؟؟
مامان علی باید بگم این علایم نشون میده که بچه به مرحله شیطونی و کنجکاوی رسیده...لطفا" بیشتر مواظبش باشید آخه تو این مرحله معمولا کنجکاو میشن و خب همین هم میتونه براشون خطر ساز باشه.پیشنهاد میکنم وسیله های خطرناک از دور اطرافش بر دارید.
راسی خودم واسه امیر علی جوون یه لوگو طراحی کردم قشنگ نشده ولی خب...همین رو بلد بودم


آره متاسفانه میزنه .عجب ضرب دستی هم داره.خونه ما شده مثه مسجد .چون هیچی دور و ورش نیست
مامان امیر علی
15 دی 90 23:53
فدای عشق مادری .خوش به حال امیر علی جون
مامان نازی نرگس
17 دی 90 14:02
گاز وای وای چه جالب جای امیر علی مامان باید کاز بگیره چه جالب


دنیا برعکس تو خونه ما
دختر خاله
18 دی 90 15:39
تمام شیرینیه بچه ها به ای قر دادانا و ادا هاس چرا میگی خدا رو شکر. بزرگ که بشه از سرش میفته


دوست نداشتم چون هر جا میرفتیم همه میگفتن امیر برقص.مگه پسر من رقاصه که اینجور میگن
دختر خاله
19 دی 90 10:12
خیلی دلتم بخواد


نمیخوام .بچه من که سرگرمی اونا نیست
مامان پارسا
19 دی 90 11:39
تا میتونی ازش گاز بگیر مامانی خیلی حال میده
از طرف منم یه بوس آبدارش کن با یه گاز کوچولو لطفاً


عادتش شده این کار تا گازش نگیرم 5-6 تا خوابش نمیبره