امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

6 سالگرد ازدواجمون مبارک

1390/9/24 1:54
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

ماچاینم یه عکس جدید.ماچ

Daisypath Anniversary tickers

 

خجالتراسی عزیزم امروز 6 سالگرد ازدواج من و بابایی.خجالت

مژهیادش بخیر چه زود گذشت.مژه

از خود راضی(جوونی کجایی که یادت بخیر)از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زینب
24 آذر 90 7:47
منم تبریک میگم...
راستی روروک دختر من اینجا چیکار میکنه؟؟؟؟هااااا ؟؟؟اعتراف کن ؟//هااااا؟؟؟
عکس قشنگی بود


نمیدونم از عالم غیب رسیده
مامان علي خوشتيپ
24 آذر 90 8:13
سلام دوست جونم سالگرد ازدواجتون مبارك ميگم ، ميدوني چجوري ميتونم فيلم علي رو بذارم تو وبم.از آپارات استفاده كردم ولي نميشه!!!
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:22
سلام خانمی .وای چقدر هم عقیده و با تفاهم هستیم ما 30 اذر ششمین سالگرد ازدواجمون هست من متولد 60 و اردیبهشت هستم شما چطور ؟
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:26
در مورد تراشه های الماس قبلا بهت گفته بودم که از سن 2.5 سالگی بهتره شروع بشه در مورد حرف زدن صد در صد می تونه مفید باشه اما امیر علی از 10 ماهگی و خیلی زود به حرف افتاد 18 ماهگی دیگه شعر و قران می خوند .و این بسته ها را می تونی به این شماره زنگ بزنی و بگو دوست امیر علی مردانی هستی و بگو برات کامل توضیح بده و من یک پستی در صفحه های قبل و بلاگ با نام تراشه های الماس دارم وقت کردی بخون .شماره : 77258603 اقای زمانی هستند .
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:30
قیمتش الان فکر کنم 40 تومن باشه دقیقا نمی دونم الان چند شده اما ین طرح ثابت شده و کاملا با بن بن بن فرق داره و اصلا اوزشی نیست نشستنی نیست بلکه با بازی و خنده و دویدن و دنبال بازی و ... بازیهای دیگه هست و جایزش هم فقط بوسیدن و محبت هست .اصلا نباید بشینی و اموزش بدی نه اینطوری نیست اما رابطه بچه و پدر و مادر را خیلی نزدیک تر و هدفمند می کنه .من خیلی توش مزایا تا حالا دیدم بعد رو نمی دونم چی می شه .خود دختر احمد زمانی در سال 83 این طرح روش انجام شده با نام نیلوفر نابغه 2 ساله .
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:36
اگر در خودت و امیر علی و باباش می بینی و برای ایندش دلت می سوزه و می خوای هدف مندش کنی و معتاد فیلم و سی دی نشه و از اون مادرایی که فقط به فکر خودشون هستند نیستی که حتما نیستی و این توانایی را اول در خودت و بعد در امیر علی می بینی بگیر حتما .بعد هم اول حافظه امیر علی را تست بگیر : یک وسیله را جلوی خودش در خانه فامیل و خودتون یک جا بزار و هفته بعد ببین خودش می گه کجاست یا هر کس را با مشخصه خودش می شناسه مثلا خالش بهش بگه یا بازی موشه اومد را باهاش بکنه و بعد دوباره که دیدش باید به خالش فقط بگه موشه اومد بیا به زبان خودش حالیش کنه .ببین ای تونه بعد هم بازیهای تمرکز باهاش بکن .مثل بازیهای قدیم خودمون توی کوچه ها می کردیم هفت سنگ یا استپ بازی یا هر جا صداش کنی بگو باید وایسه یا صندلی بازی یا سیب را نخ ببند و بالای دهنشش بگی بزار گاز بزنه .لای پای خودت و امیر علی توپ به هم قل بدین و .... بعد دیدی می تونه و حافظه بالایی داره و تمرکز خوب این بسته ها را حتما بگیر و ادامه بده .


مرسی مامان امیرعلی از توضیحاتت
مامان متین
24 آذر 90 11:45
ای جان چرا همش زیر وسایلی امیر جون


حتما یه خبری هست
مامان امیر علی
24 آذر 90 18:26
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین .تفاوت ما پس سنمون شد من پیرم و تو جوونی هنوز .چه زود شو شو کردی