امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

برای زینب طلا

1390/9/21 10:22
772 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

این پست مخصوص وبلاگ دخمل ناز زینب خانومی. خیلی خودش و مامانش رو دوست دارم.عاشق وبلاگشم.

فقط اومدم بگم که خیلی خیلی خیلی خوشحالم که زینب خانومی تونست بایسته.واقعا خوشحالم.

آرزو میکنم که یه روزی راه رفتنش رو ببینی مامانی مهربون.

ایشالا امام حسین و علی اصغر 6 ماهش همیشه یار و نگهدارتون باشن.

چون نتونستم تو وبلاگت نظر بدم و آدی تو هم نداشتم برا تبریک ،با اجازت اینجا تبریک گفتم.

http://nanaz88.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان متین
21 آذر 90 12:48
منم خوشحال می شم هر بچه ای بتونه وایسته
ان شالله اون روز هم بیاد.


ایشالا
مامان زینب
21 آذر 90 20:01
الهییییییی من فدات واقعا شرمنده ام کردی به خدا... باور کن یهویی تیترت رو دیدم گفتم واستا ببینم چی گفته...واقعا خیلی لطف داری بهم
به دعای شما دوستای گلم ایشالا بتونه راه بیافته
پسر گلت رو هم ببوس


وظیفم بود گلم.ایشالا راه رفتنش رو به زودی ببینی
مامان امیر علی
23 آذر 90 20:49
سلام خانمی .مرسی به ما سر زدین و رای می دین .خیلی با هم تفاهم داشتیم وایشاله شما هم موفق بشین مرسی از اسم پسرامون معلومه با هم هم عقیده هستیم


آره میبینی
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 0:09
ما هم مثل شما خوشحالیم ایشالا زینب جون ما هم به زودی راه بره


ایشالا