امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

این چند روز!!!

1390/9/4 17:18
932 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

siamzip.comسلام پسمل مامانیsiamzip.com

چند روز پیش بهت ناهار دادم وقتی تموم شد ظرف غذاتو گرفتی ازم،بهت گفتم ببر تو آشپز خونه .تو هم بردی تو آشپز خونه و دوباره برگشتی و گفتی اَ .من گفتمت بزار زمین .بعد دوباره برگشتی تو آشپزخونه و دیدی در ماشین ظرفشویی نیمه بازه.گذاشتی ظرفتو تو ماشین و در ماشین رو بستی اومدی و گفتی اِ .siamzip.com

دیروز با بابابزرگ رفتیم ترمینال دنبال دایی محسن اینا بعد از اونجا هم ما رو رسوندن خونه عمه زکیه.تولد خیلی خوش گذشت.تو که حسابی حال کرده بودی .دست میزدی و بعضی وقتا هم قر میدادی.ممد آقا از کادو ما حسابی خوشش اومده بود .در کل کادو ما سر بود.خداییش مامانت خیلی خوش سلیقه است امیرعلیا.براش یه گیتار خریده بودیم.ایشالا بزرگ بشی برای تو هم میخریم.siamzip.com

Dessert Land

راسی کادوها رو هم من باز کردم.وقتی تموم شد خواهر شوهر عمه زکیه که معلم هم هست بهم گفت مامان امیرعلی خداییش برو تست مجریگری بده.100% قبولی.کلی حال کردم.(نهایت اعتماد به نفس)www.smilehaa.org

امروز هم چون مامان بزرگ قشمه.همه خونه ما دعوت بودن .منم براشون اکبر جوجه درست کردم.البته به جای جوجه ،مامان جوجه بود.www.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Your Skin
4 آذر 90 18:18
ba salam omidvaram hamishe khobo khosho khoram bashid ozr mikham mozaheme vaghteton shodam age dost dashe bashid mitonam ye ghale ekhtesasi vase weblogeton tarahi konam bazam ozr mikham mozaheme vaghteton shoodam khoda negahdar
مامان ماني
4 آذر 90 19:02
تولدش مبارك ....
چه اعتماد به نفسي واقعاً.......


به این میگن شجاعت(خنده)
زن دایی
5 آذر 90 14:30
بابت دیروز دستت درد نکنه خیلی خوش گذشت


خواهش عاروس
مامان طاها
5 آذر 90 16:59
تولدت مبارک ان شا الله هزار ساله شی.
مامان متین
5 آذر 90 18:06
اویل عجب دوست باسلیقه ای دارم


دخیخا
دختر خاله
6 آذر 90 20:56
میبینم که کد بانو شدی عزیزم