امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

گوناگون!!!

1390/9/1 14:37
775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعلی مامان



همین نیم ساعت پیش عمه زکیه زنگ زد دعوتمون کرد که پنج شنبه بریم خونشون چون تولد ممد آقاست(سید محمد پسر عمه امیر علی).

دیشب جلو تلویزیون دراز کشیده بودم و داشتم آمریکن آیدل نگاه میکردم .تو هم داشتی برا خودت با اسباب بازیات بازی میکردی و اینور و اونور میرفتی .که اومدی و سرت رو گذاشتی رو دل من و چشمتون روز بد نبینه هر چی خورده بودی رو بالا آوردی روی من .عجبا جا کم بود تو این خونه به این بزرگی آخه.

١ ساعت پیش مامان بزرگ از یزد زنگ زد و داشت باهات صحبت میکرد.خیلی ذوق زده شده بودی.کلی جیغ و داد میکردی .و همش میگفتی بیا و با دست هم نشون میدادی.

مامان بزرگ فردا شب داره میره قشم.بهش گفتم برات از اونجا مای بیبی و دستمال مرطوب بیاره.

زندایی سونیا و دایی محسن هم به سلامتی برگشتن از تبریز.و قراره پنج شنبه بیان بافق.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان متین
1 آذر 90 16:31
ای وای امیر جان چرا روی مامان جای دیگه نبود واقعا


حتما جای دیگه ای نبوده
زن دایی
5 آذر 90 14:24
سلام نانازی.ما بعد از 20روز اومدیم.دلم واسه شیرین کاری هات تنگ شده بود شیطون بلا.