امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دست و دلبازی مادر شوهر جان وسرما خوردگی امیر مامان

1390/8/19 12:10
805 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام عزیز دلمقلب

مامان جون هنوز یه هفته از خوب شدنت نگذشته دوباره سرما خوردیناراحت.الهی مامان فدات بشهفرشته.این دفعه دیگه همش تقصیر بابایی.خودش که گرمشه فکر میکنه تو هم گرمتهعصبانی.من که دیروز رفته بودم آرایشگاه تو رو با یه لباس و بدون کلاه برده بود بیرون .میگفت که همش تو ماشین بودی و بخاری هم روشن.ولی من باباتو میشناسم حتما بخاری رو روشن کرده و شیشه سمت خودشو تا ته کشیده پایین.از دست این بابایی.شیطان

دیشب بعد هرگزی شام خونه بی بی بودیم همون مادر شوهر گرام بندهعینک.شام هفت رنگ پلو بود.نه بابا شوخی کردم چرا باور میکنیقهقهه.بعد از 2 ساعتی که اونجا بودیم فکر کنم خودش گشنه شده بود گفت برا تون نیمرو میپزم.خلاصه شام مادر شوهر با مریضی آقا پسرمون زهرمون شدآخ.شازده نصفه شب همش گریه میکرد و آخرشم بالا آورد هر چی خورده بودسبز.صبح هم که بردمش دکتر .دکتر بهش آمپول داد.همونجا زدش.یه ذره گریه کرد بعدش خوب شدگریه.راسی گفتش که سرما خوردگی خوروسکی گرفته چون صداش در نمیاد امیرم.ابرو

مامان جونم زود زود خوب شو و دیگه هم سرما نخور.التماست میکنم.خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان زهرا نازنازی
19 آبان 90 13:31
مامان رها
19 آبان 90 19:02
آی وروجک خاله چرا مواظب خودت نیستی و هی سرما می خوری پستات هر یکی در میون در مورد مریضی ات است خاله یکم حرف مامانی رو گوش بده آخه تو نمی دونی وقتی که مریض میشید دل مامانا می شکنه و تودلشون یه عالمه غصه قلمبه می شه و شب و روز برای خوب شدنت دعا می کنن.
دوست دارم ایشالله زود خوب شی


مرسی خاله.آره دارم دیوونه میکنم
مامان ریحانا
20 آبان 90 10:13
سلام چقدر قالب با عکسای امیرعلی قشنگ شده
یه توضیحی در مورد هفت رنگ پلو میدی ؟


مرسی عزیزم.خودمم نمیدونم چیه.چه جور مثاله دیگه .تو گوگل سرچ کن شاید پیدا بشه یه چیزی


همون مرصع پلویه.تو گوگل سرچ کردم
محمد حسین قلی زاده
20 آبان 90 12:13
سلام امیدوارم امیر علی جون خوب شده باشه راستی عکسهاش آمده است من چندروزی oof بودم نتونستم خبر بدم دیگه ببخشید


مرسی.ممنون.چند باری آقامون اومدن آتلیه اتون ولی نبودین.باشه حتما مزاحم میشیم
علی
20 آبان 90 12:36
مامان متين
20 آبان 90 13:16
اي شيطون باز مامانو غصه دار كردي ايشالله زود خوب بشي
مامان پارسا
20 آبان 90 23:45
ایشالا که زود زود خوب شی و تا آخر زمستون امسال دیگه سرما نخوری وروجک دوست داشتنی
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 16:48
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم امیدوارم پسر خوشگلمون دیگه سرما نخورهههههههههه و زود خوب بشه
مامان پارسا
23 آبان 90 15:37
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک
مامان نیایش
23 آبان 90 22:08
ان شا الله زودتر حالت خوب بشه گل پسری عیدت هم مبارک


مامان نیایش .تو رو خدا آدرس وبلاگت رو درست بده من نمیتونم بیام وبلاگت.منتظر آدرس درستما
مامان متین
23 آبان 90 23:36
عیدت مبارک عزیزم علی در عرش بالا بی نظیر است علی بر عالم و آدم امیر است به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 1:22
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک