امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

امیر علی دختر شده!!!

1390/2/7 21:43
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هنوز تب داشتی من فکر کنم برای دندونای بالاییت باشه.اما دکتر گفت با این حال ازش آزمایش هم بگیریم آخه هر چی جز شیر منو که میخوردی بالا میاوردی.آزمایش خون ازت گرفتن با یه دردسری،خیلی گریه کردی.من دلم تاب نیاورد از سالن رفتم بیرون.برا آزمایش ادرارتم یه کیسه بهمون دادن که بیاریم خونه ازت نمونه بگیریم .اما الان که دارم اینا رو مینویسم تو هم اینجایی و حالتم خوبه دیگه هم تب نداری .خیلی خوشحالم .دیشب مامان بزرگ به خاطر اینکه کولر روشن بود روسری سرت کرد.خیلی بامزه شده بودی.

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
7 اردیبهشت 90 11:51
الهی بگردم خدارو شکر که خوب شدی خاله امیدوارم همیشه سالم باشییییییی