امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

کله پاچه

1390/8/12 1:31
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم

دیروز خونه بی بی دعوت بودیم .بگو چی بود ناهار.آره غذای مورد علاقه من کله پاچه.به به جای همتون حسابی خالی.عاشق کله پاچه های مادر شوهرمم وحشتناک.حرف ندارن.وای الان که دارم مینویسم دهنم داره آب میوفته.راسی ماشالا ماشالا ماشالا بگم که خودم چشمت نزنم امروز ٢ بار آبگوشت خوردی .عجب خیلی بعید بود ازت ولی مامان حسابی حال کرد.همیشه همینطوری بخور غذا.آفرین پسر گلم.شکلک های عروسک

 

به خاطر اینکه خواهر شوهر گرامم دچار زانو درد شدیدی شده چند روز اخیر.امروز اصلا از جایش تکان نخورد.و بنده ماشالام باشه از بس زرنگم کلی کمک کردم و عروس برتر امشب من بودم و فقط من میدرخشیدم .اون دو تا عروس دیگر هم فعالییت میکردند ولی نه به اندازه من.بازم ماشالا.

شکلک های عروسک

 

شب هم خونه بی بی طبق ماههای دیگه روضه بود .که بازم مامان مهربونت کارای مهم از جمله چایی دادن و شستن استکانها و تعارف شیرینی را متقبل شدم.و در کارم نیز بسیار موفق بودم.

شکلک های عروسک

 

شما نیز طبق معمول یه ذره بدی میکردی.یه ذره نق میزدی.یه ذره از عموهات میترسیدی.والبته از صدای بلندگو هم واهمه داشتی.

شکلک های عروسک

 

بعدش که روضه به سلامتی تموم شد بابام زنگ زد که ما اومدیم خونه آمنه دختر عموت اگه میخوای بیا

شکلک های عروسک

.که بعد از خاتمه مراسم به سوی خانه آمنه روانه شدیم.از اونجایی که شما خیلی پسر خوبی تشریف دارین فقط یک بار پسر آمنه رو مورد لطف خودت قرار دادی و با مجسمه هایی که دستت بود زدی به قفسه سینه اش.خیلی بلایی.مامان جون ٣ ماه از تو کوچولوتره گناه داشت .تازه اسباب بازیاشم بدون منت بهت داد.عجب بچه ای هستیا.

شکلک های عروسک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

معصومه مامان سهند
12 آبان 90 2:03
نوش جونت خانومییییییییییی امیرعلی جون سهند که اصلا آبگوشت دوست نداره یه کم نصیحتش کن تا شاید اونم یه کم آبگوشت بخوره آخه خیلی غذای مقویههههههه راستی مامانی خوب از خودت تعریف کردی ها خوشبحالت ما که هر کاری میکنیم باز هم کسای دیگه عروس خوبه هستن


نه بابا این خبرا نیست خواهر.خودم خودم تحویل نگیرم پس کی بگیره.به خودم روحیه میدم.اما خداییش مادر شوهرم و خواهر شوهرم هر 2 تاشون خیلی خوبن.هوا عروسا رو دارن خوشبختانه.
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:46
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین
زن دایی سونیا
12 آبان 90 10:32
نوش جون مادر و پسر باشه.این ورا هم بیاید تا من نرفتم تهران دلم واسه امیر گل تنگ شده وحشتناک.راستی خواهر من تو ام دیشب کلی کار کردی دیگه تا یک هفته دست به سیاه وسفید نزن بگو زانو درد شدم


آفرین زن داداش با فهم و شعور.نیستی که اینجا بخوام خودمو به مریضی بزنم.مامانت اینا هم میان تهران؟
مامان متین
12 آبان 90 12:40
وایی به به کله پاچه منم میمیرم براش. نوش جونتون. گوشت بشه به تنتون.
گل پسرم که داره حسابی به خودش می رسه و آبگوشترو زده
و عروس بزرگ افرین به شما که جای خودتو ثابت نگه داشتی. من که فعلا تک عروسمو نمی دونم می درخشم یا نه؟


اتفاقا فعلا عروس آخری هستم.خدا بهم 5 تا برادر شوهر داده.هنوز 3 تا دیگه عروس مونده تا بیاد.جای عروس اول رو یکی دیگه اشغال کرده
مامان محمدرضا
12 آبان 90 14:01
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
زن دایی سونیا
12 آبان 90 14:32
نه بابا تا خواهرام کنکور ندن مسافرت ممنوعه
منم دوباره تهران ماموریت کاری دارم.حال امیرو ننوشتی بهتر شده؟از طرف من بوس ابدارش کن


آره خیلی بهتر خدا رو شکر.بهت خوش بگذره
مامان پارسا
13 آبان 90 2:19
حسابی خودتو تو دل مادرشوهر جان جا کردی بلا خسته نباشین نوش جون هردوتاتون
مامان گیسو
13 آبان 90 14:49
سلام دوست نازم خوبی؟ نوش جونت همیشه شاد باشین بوسسسسسس
نازنین نرگس نفس مامان
14 آبان 90 0:16
ای مامان بلا نوش جونت