امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مختلط!!!

1390/8/3 0:56
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی

چند روزه میخوام بیام برات پست جدید بزارم حسش نیست .ziba
تو موبایل خودم و بابایی ازت عکس جدیدی نداشتم.فقط ٣ تا عکس تو موبایل خاله بود که برات میزارم.چنتا عکس هم تو موبایل بابا بزرگ داری .که فعلا نیست بابابزرگ الان یزده و فردا میره تهران.آخرای کار پروژه کارخونه است.دیگه همش میره تهران.کی بشه کاراش تموم بشه.ziba 

پنج شنبه هفته گذشته رفته بودیم مزرعه بابابزرگ اینا .زندایی سونیا بود ولی دایی نبود.برا شام جوجه کباب درست کردیم.شما هم که مثه همیشه شیطونی میکردی.با اینکه سنگین شده بودی با اونهمه لباس کاموایی و کلاه ولی باز همش راه میرفتی و میخوردی زمین .اصلا تعادل نداشتی.بابا بزرگ و مامان بزرگ هواتو داشتن همش پشت سرت میومدن و مواظبت بودن.ziba

بعد از اینکه شام خوردیم .خوابت میومد و نق میزدی که بابابزرگ بغلت کرد و تو خوابیدی.ziba

اینجا هم که کاملا معلومه داری چیکار میکنی.   ziba

ziba

به خاطر اینکه شبا نمیزاری روت لحاف بندازم.رفتم برات یه پارچه حوله ای کلفت خریدم که گرم باشه دادم به زن عمو عباس برات یه لباس خواب سر همی دوخته.امشب افتتاحش کردی.امیدوارم توش راحت باشی و گرمت کنه.ziba   

ziba


تازگیا خیلی رقاص شدی .وای آدم میخواد درسته قورتت بده.اینقدر باحال شونه هات رو تکون میدی.که نگو و نپرسziba
.انگار از بدو تولد میرفتی کلاس رقص.راسی تازگیا یه روش راه رفتن خیلی باحال یاد گرفتی .مثه مدلها راه میری.خیلی باحاله این حرکتت.ziba  

ziba

 

راسی یادم رفت بگم که این عکست  رو فرستادم برا برنامه دکتر کپی از شبکه من و تو.امیدوارم این هفته نشونت بدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آبتین
3 آبان 90 6:21
آبتین منم پتو روش نمیده راستی لباس خوابت مبارک گلم انشاا.. خوابهای خوب ببینی گلم
مامان امیر علی
3 آبان 90 8:25
جای ما خالی .همیشه به شادی
زن دایی سونیا
3 آبان 90 9:24
slm jigar tala.man Asheghe raghsidanat o e goftanatam.


زندایی نیستی ببینی که چه کارایی میکنم من
مامان كسري
3 آبان 90 10:20
سلام وبلاگ اميرعلي قشنگ شده من دوسش دارم!ازطرف من وپسرم كسري ببوسيدش!مرسي...منم شايدبزودي يه وبلاگ واسه كسري درست كنم حتمآ خبرشو بهتون ميدم!


سلام.حتما شما مامان تربچه هستین.همون که گفت همشهریمه.آره حتما واسه پسر گلت درست کن وبلاگ.براش یادگاری میمونه
محمد حسین قلی زاده
3 آبان 90 22:04
سلام امیدوارم از عکسها خوشتون امده باشه راستی اگر عکس امیر علی از من و تو پخش شد ضبط کنید من هم می خام



سلام.دستتون درد نکنه عالی شدن.
باشه اگه پخش شد رو چشم.
نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 22:25
همیشه به باغ و جوجه