امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

من و بابایی عاشقتیم

1390/7/18 1:18
768 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

سلام پسرم

امشب عمو عباس با خانمش و محمد صادق و عطیه خانم اومدن خونمون.خیلی خوشحالمون کردن.تو حسابی باهاشون بازی کردی .من داشتم آلبوم عکس تولدت و شاسی هایی که برات چاپ کرده بودم رو نشونشون میدادم که الهام خانم گفت:اگه بچه بعدی هم بیاد همین کارا رو میکنی براش.گفتم آره .ناسلامتی امیر رو خدا بعد 4-5 سال بهمون داد.یه عالمه منتظرش بودیم .کلی دکتر دوا کردیم تا خدا بهمون داده .تازه این کارا کم هم هست.خلاصه مامان ما به خاطر تو همه کار میکنیم .اینا که پیش پا افتادس.اگه جون هم بخوای فدات میکنیم.عاشقتیم.

دنیای زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گیسو
18 مهر 90 14:02
سلام دوستم خوبی ؟
خیلی مامان با احساسی هستی
خدا برات این کوچولو رو حفظ کنه
از پست قبلی خیلی خوشم اومد یه حس خوبی بهم دست داد نمی دونم چرا ؟


مرسی عزیزم.یه جورایی عذاب وجدان داشتم برا همین نوشتم تا یه ذره خالی بشم
شیرین
20 مهر 90 10:40
مامان عزیز احساسات قشنگتو درک می کنم.خیلی قشنگ بیان کردی من با اجازه شما رو لینک کردم.