امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

منو ببخش

1390/7/17 18:50
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان یه معذرت خواهی بهت بدهکارم.یه عالمه معذرت میخوام منو ببخش.ziba

امروز صبح نزدیکای ساعت 5 بود که تو خواب شیر میخواستی همین که اومدم بهت بدم .متوجه شدم که نم زدی.اصلا سابقه نداشت به خاطر همین رفتم برات لباس و مای بیبی آوردم تا عوضت کنم که سرما نخوری .همین که نشوندمت شروع کردی به گریه کردنzibaکاری نمیشد کرد لباستو در آورده بودم مجبور بودم زود لباس جدید تنت کنم و تو هنوز داشتی گریه میکردی.مای بیبیت رو که میخواستم عوض کنم پاهاتو سفت کرده بودی مگه میشد پاهاتو صاف کردziba    .از بس عجله میکردم و تو هم همش گریه میکردی سرت بلند داد کشیدم تا ساکت بشی و بزاری عوضت کنمziba.الهی مامان دورت بگرده مامان جون اگه اینکارو نمیکردم سرما میخوردی.ziba  داشتی میلرزیدی از سرما .برات لباس کاموایی هم آوردم و تنت کردم .واینبار بهت شیر دادم و خوابیدی.ziba 

خیلی ازت معذرت میخوام .شرمندهziba  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریا
17 مهر 90 18:55
مامان مهربون احساساتی
زندگی سخت تر از اونیه که فکرشو بکونی
اگه تو امروز سر بچت داد نزنی فردا روزگار داد می زنه


دله دیگه.حداقل ما میتونیم معذرت خواهی کنیم .روزگار که معذرت خواهی نمیکنه
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:40
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك