امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

یه کلیپ بامزه

1390/7/9 15:14
1,965 بازدید
اشتراک گذاری

حتما این کلیپ رو ببینید.امیر علی اینجا تقریبا 5 ماهش بود.داشتیم با قطار میرفتیم مشهد.

نظر هم بدید.اگه باحال بود بازم از این کلیپا دارم .

راسی حتما کلیپ رو با صدا ببینید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

زن دایی سونیا
9 مهر 90 13:49
عزیزم فدات شم من.سر کار چه جوی فیلم ببینم !!!


خوب play کن.نشون میده
مامان علی خوشتیپ
9 مهر 90 14:15
وااااااااای این چی بود؟من تو ادارم تازه ناهار خوردم آخه
ولی شوخی کردم با حال بود
اگه نظر قبلیم اومده اینو پاک کن


مرسی
مادر کوثر
9 مهر 90 15:03
وای خدا عزیزممممممم کوثر منم زیاد بالا میآورد
مامان رامیلا
9 مهر 90 15:46
من شما رو لینک کردم .
مامان رامیلا
9 مهر 90 15:48
من شما رو لینک کردم .


مرسی منم شما رو لینک میکنم
مامان متین
9 مهر 90 16:09
الهی عزیزم تازه غذا خورده بود یا زیادی خورده بوده و تکون های قطار اینجوریش کرده



کلا کار همیشگیش بود
مامان متین
9 مهر 90 16:39
عزیزم چه جوری این کلیپارو توی وبلاگ گل پسرت گذاشتی منم خیلی از این فیلما توی سن های مختلف متین دارم نمی دونم چجوری باید این کار رو بکنم؟
بازم از این کلیپای بامزه بزار من که خیلی خوشم اومد


تو وبلاگت توضیح میدم
مرضیه
9 مهر 90 17:56
كلي خنديدم طفلي زياد شير خورده


امیر تا 7 ماهگی بالا میاورد بی دلیل
تینا
9 مهر 90 18:24
آخی مامانش حالا چرا بچه بالا میاره انقدر ذوق میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! شوخی کردم جالب بود نازیییییییییییییییی


نمیدونم چرا؟آخه خیلی جالب بود.
مامان عرفان
9 مهر 90 21:49
کلیپها خیلی جالب بود
مامان ماني
9 مهر 90 23:23
خيلي باحال بود ..... مرسي عزيزم .... خيلي ناز بود ....
بهارک
10 مهر 90 1:12
سلام عزیزم.. از نظر خودم اینجور شیکتره چون اونجور که میگید خیلی شلوغ میشه اینجوری قشنگتره ..و برا لینک دوستان و روزانه چون من دوستی ندارم و و لینک روزانه نزاشتم نیستن تو وب شما میاد و مشکلی نداره..
مهین مامان ستایش
10 مهر 90 9:04
سلام عزیزم/ خیلی دوست داشم ببینم ولی سرکارم و نمی تونم
در اولین فرصت توی خونه میام و گل پسرت رو می بینم


خته نباشی.مرسی
سعید
10 مهر 90 19:13
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم. به ادرس زیر مراجعه کنید http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx
سعید
11 مهر 90 19:07
سلام شما اگر اهنگ را بذارید دیگران که از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده میکنن از اهنگ شما استفاده میکنن.
دختر خاله
12 مهر 90 22:37
khandeye mamanesh ba hal tar bod
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:41
سلام مامانی جا خوردم ها اصلا فکر کلیپ این تریپی نبودمگناه داره طفلی امیر علی جون


امیر علی تا 7 ماهگی کلا این شکلی بود .همش بالا میاورد
مامان گیسو
16 مهر 90 2:43
سلام عزیزم خیلی باحال بود بازم بگذار
مامان پریا
17 مهر 90 19:00
اینو می گن شکار لحظه ها
رایکا(پوسترساز)
8 تیر 91 8:56
سلام مامان امیر علی جان.اوخی خیلی بانمکه.من این کلیپو قبلا تو سایت آپارات جزو کلیپای طنز دیده بودم.اتفاقا اون موقع خیلی خندیدم با خودم گفتم چه بچه ی بانمکیه.
هیچی نشده امیرعلی معروف شدا
کلیپ جدیدترم بذاری از حرف زدن امیرعلی ممنون میشم.خدا نگه ش داره برات


جدی!
حتما از حرف زدناش میزارم کلیپ