امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

سید محمد مهدی

1390/7/8 18:19
980 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبادنیای زیبا

این پسر خوشگل که 3 ماه از امیرعلی من کوچیک تره اسمش هست سید محمد مهدی،پسر دختر عمومه.


عکس ها برگرفته از وبلاگ

آتلیه عکاسی حرفه ای ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

تینا
8 مهر 90 20:20
سلام عزیزم ... وبلاگ قشنگی دارید خوشحال شدم به وبلاگ دخترم سر زدین بازم از اینکارا بکنید خدا این آقا پسر گلو با این اسم قشنگ براتون حفظش کنه
مامان متین
8 مهر 90 20:30
وای خدا توی این عکسا چه جیگر شده خیلی ناز و مامانی شده قربونش برم داره بزرگتر می شه خب
دندون هشتمیتم مبارک گل پسر


خاله چون این عکس پسر دختر عمومه.ولی بازم مرسی
محمد حسین قلی زاده
8 مهر 90 23:24
خیلی ممنون که عکس پسر گلمون را گذاشتین امیر علی جون را از طرف من ببوسید راستی آتلیه حرفه ای ها به صورت رسمی و همه جانبه مشغول به کار شده


به سلامتی.ایشالا آتلیه اتون همیشه پر از مشتری باشه
مامان علي خوشتيپ
9 مهر 90 0:04
سلام
عكساي قشنگين مثل خود سيد محمد مهدي ولي امير علي خودمون خشگل تره.
از وب معرفي شده هم ديدن كردم عكساي قشنگي از بچه ها گرفتن و وب آموزنده اي هم دارن.
شما بافقيا هم باحاليدا


مرسی مامان علی .مامان علی خجالتم نده.باحالی از خودته عزیزم
مامان متین
9 مهر 90 0:59
وای شرمنده عزیزم اصلا حواسم نبودولی خب خیلی شبیه پسر خودت اینطور نیست یا شاید من اینطوری دیدم در هر حال بازم شرمنده
خیلی خراب کردم ببخشید
الان با خودت می گی عجب آدم حواس پرتی وای دارم همینجوری عرق شرم می ریزم


خداییش خیلی شبیه هم هستن.نه بابا این حرفا چیه.من خوشحالم که همیشه بهمون سر میزنی.ما دوست داریم
ناشاس هدا
9 مهر 90 14:34
سلام من دوباره اومدم ولی این دفعه نمی خوام باهات شوخی کنم چون دفعه قبلی خیلی معلوم بود بهت برخورده بود ولی خدایش اگه این طور سایتی بود حتما ادرسشو بهت میدادم .راستی این بچه خیلی بانمک اگه دیدیش از طرف من ببوسش وهمین طور بچه خودتو:بای بای D:


خوش اومدی.خودت متوجه شدی که شوخیت خیلی زننده بوده.همینم خوبه.مرسی که بهمون لطف داری و بهمون سر میزنی .خوشحالمون میکنی.
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:44
]چه گل پسر نازی