امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

بابایی تولدت مبارک

1390/6/26 13:31
874 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد بابایی بود.

تولدش مبارک.


دیگه باباییت پیر شد .٣١ سالش شد.


اما از وقتی که تو اومدی تو زندگیمون هر دوتاییمون یعنی من و بابایی ٢٠ سال جون تر شدیم.


یعنی الان من ٣ سالمه و بابایی ١١ سالشه.کجایی جونی که یادت به خیر.


امشب با بابایی داریم میریم یزد .برا کارای سند ماشین.اونجا ایشالا با هم دیگه (من و تو) جیب بابایی رو خالی میکنیم.دلی از عذا در میاریم.


در کل حالشو میبریم.جای همتونم خالی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرضیه
26 شهریور 90 13:36
سلامك عزيزم وب خوشگلي داري اگه با تبادل لينك موافقي بهم سر بزن خوشحال ميشم چه پسر شجاعي داري خدا حفظش كنه شما يزد زندگي مي كنين
مامان مهنا
26 شهریور 90 15:25
سلام خانمی خوش بگذره
شیپلپلون
26 شهریور 90 15:46
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ماوا
26 شهریور 90 17:37
سلام
خیلی پسر نازی دارید ماشاالله از طرف من ببوسیدش
با اجازتون من شما را لینکتون کردم
به وبلاگ من هم بیاید بهتون بد نمی گذره


مرسی که لینکمون کردی.ولی ایکاش آدرس وبلاگتو میدادی
محمد حسین قلی زاده
26 شهریور 90 23:52
با عرض سلام و تبریک تولد بابایی امیر علی جان انشاال.. می خوام کلاس آموزش عکاسی با دوربین دیجیتال از مبتدا تا پیشرفته (هرچی یادگرفم ) راه بندازم شما هم به هر کی به این کلاس ها علاقه داره را بگین و من را معرفی کنید راستی یه روز بیایید کار های من را هم ببینید با احترام


چه خوب.متاسفانه دوربین دیجیتال ندارم من وگرنه منم میومدم کلاستون.ایشالا با زنداییم یه روز میام چون میخواد از دختراش عکس بگیره
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 0:22
سلام.وب خیلی قشنگی دارین.تولد بابایی هم مبارک باشه.ایشالله سالهای سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنید.
مامان نیایش
27 شهریور 90 10:07
سلام خوش بگذره تولدت بابایی امیر علی هم مبارک باشه
دختر خاله
27 شهریور 90 11:05
Babae Mehrabon Tavalodet Mobarak Ishalah 150 Sale Beshid Dar Kenare Hamsare Golet Va Amirali Jooon
ماوا
27 شهریور 90 11:09
سلام
ادرس وبلاگ من : www.maevajoon.blogsky.com
خوش حال می شم اگه بیاید


حتما
ناشناس
27 شهریور 90 11:13
سلام عزیزم ببخشید اون حرف ها رو زدم فقط خواستم شوخی کنم و یه ذره بخندیم امیدوارم ناراحت نشده باشی راستی یادم رفت بگم چه بچه ای بانمکی داری اسمش هم خیلی قشگه الهی خدا نگهش داره برات از طرف من ببوسش





حرفات خدایی اصلا خنده دار نبود.امیدوارم دیگه از این شوخی ها نکنی.مرسی بهمون سر میزنی

ترنم
27 شهریور 90 14:48
وای چه پسر نازی عزیزم ایشالله خدا براتون ببخشه خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقید در وبلاگم خبرم کنید بوسسسسسسسس


منم خوشحال میشم
مامان امیر علی
1 مهر 90 0:24
سلام عزیزم چه جالب من هم مامان امیر علی هستم از تهران .بابای امیر علی هم متولد 16 شهریور هستش چه جالب نه ؟
خوشحال می شم به ما هم سری بزنید.
ایشاله پسرتون زود خوب میشه .پسته خطرناکه مخصوصا تازه باشه .خیلی مراعات کن اینها نی نی های امروز هستند


درس عبرت شد برام
دختر خاله
3 مهر 90 11:15
chera naneveshti vase hamsare gerami chie hedyie gerefti??


گفتن جمله سرشار از محبت تولدت مبارک.
دختر خاله
3 مهر 90 19:09
kheili oftadi to kharj



خجالتم نده
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 90 15:42
سلام
ببخشید دیر اومدم
تولدت بابایی مبارک
الهی 120سال سایش بالاسرتون باشه.ولی گفتی پیر شده دلم گرفت چون من همسن بابایی هستم



خاله شوخی کردم.خانما که پیر نمیشن.باباها پیر میشن