امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

قاطی پاتی!!!

1390/6/22 22:08
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسم

بعد از ظهری با مامان بزرگ رفتیم خونه همسایمون.اونم یه نوه داره اسمش ابوالفضله.از تو 2 ماه بزرگتره ولی نمیتونه راه بره.اونجا که بودیم تو همش میرفتی و بوسش میکردی.مامانش میگفت که اصلا با بچه ها جور نیست.تو راه میرفتی و اون چهار دست و پا میومد.گیر داده بودین به یه توپ.بعد 1 ساعت دیگه خیلی خودمونی داشتی میشدی.من و تو اومدیم خونه .مامان بزرگ موند.


راسی امروز برا چهارمین بار رفتی اصلاح مبارکه عزیزم.


امشب برا بابایی سالاد ماکارونی درست کردم که ببره سرکار.عاشقه سالاد ماکارونی هستی.یه بشقاب خوردی و الان هم خوابیدی.


راسی بابایی یه گوسفند خریده که شیر میده. داده به یکی از همکاراش که نگهش داره .و هر روز میره شیرشو میاره تا من برات ماست درست کنم.آخه میگن شیر گوسفند خیلی واسه نی نی ها خاصیت داره.حال میکنی عجب بابایی داری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیپلپلون
22 شهریور 90 23:29
عجب بابای باحالی داری امیرعلی . اینطوریشو دیگه نشنیده بودم .بزرگ شد چی کارش میکنین .آخه من هروقت تو مراسما گوسفند میبینم خیلی غصه شونو میخورم تا چند وقتم گوشت نمیخورم از همه نوعش


خوب فکر کنم همکارش طویله داشته باشه دیگه.آخه گوسفندش شیر میده حتما بزرگه دیگه
مامان طاها
1 مهر 90 10:01
........?#########? .....?#############? ...?#سلام خوبی؟######? ..?#################?..................?###? ..?##################?..........?#########? ....?######من اپم بیااااااا#####?......?###اپمممممم####? .......?################?..?###############? .........?################?####اپمممممممم####? ...........?#####خوشحال میشم بیای#############? ..............?############################? ................?########بترکونیاااااااا#########? ..................?######################? ....................?#####اپممممممممممممم###? ......................?######اپمممممم#####? ........................?######اپمممم####? ...........................?###########? .............................?#########? ..............................?#######? .................................?#####? ...................................?###? ..امپممممممممممممممم........?#? .......................................? ..اپمممممممممممممممم.........? .....................................? ..اپمممممممممممممم.........? .................................? ..............................? ............................? .........................? وبلاگ خوب و پر محتوایی دارین در ضمن نینیتم خیلی نازه خدانگهدارش باشه از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.