امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عکس یادگاری

1390/6/17 17:38
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان این عکس رو تو گوشی خاله محبوبه دیدم.آخی پسر مامان بقیه ات کو.خاله میگفت فقط دنبال چشماش بودم که گیرم اومد.میگفت عجب صفایی داشته وقتی میخوردم چشماتو.

عاشقه اینی که تو حیاط راه بری. چون دمپاییات تو پای توپولیت نمیرفت پا برهنه راه میرفتی.اینجا فکر کنم یه مورچه کشف کرده بودی.

اینجا هم داشتی به ایوون خونه خودمون نیگاه میکردی.

یه عکس هم ظهری ازت گرفتم که تو گوشیه خاله است بعدا میزارم برات

     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیپلپلون
17 شهریور 90 22:36
امیر علی سلام مشهور شدی ها همه جا عکست هست رو در یخچال رو دیوارا خونه مامانی اینا تو اینترنت


آره دیگه .طفداراش در خونه صف بستن امضا میخوان.(خنده)
مامان نیایش
18 شهریور 90 23:51
سلام به گل پسرس و مامانیش الهی همیشه تنتون سالم باشه خانومی بهتر شدی که ان شا الله ؟
شاد باشید همیشه


آره عزیزم خدا رو شکر بهترم.مثه روز اول


محمد حسین قلی زاده
19 شهریور 90 7:19
سلام عکس خیلی جالبیه خودش یه عکس هنریه راستی اگر امکان داره در مورد آتلیه حرفه ای ها تبلیغ کنید من منتظر امیر علی جان هستم


تا حالا به جنتا از فامیلا گفتم درباره آتلیه اتون.ایشالا یه ذره امیر بزرگ تر بشه که بتونه فیگور بگیره حتما مزاحمتون میشیم
حسام
19 شهریور 90 11:58
باسلام بنده (حسام ن) بودم نویسنده وبلاگ حسام بافق اتفاقی ازروی پیامک های عمه جونم متوجه وبلاگتون شدم گفتم یه سری بزنم حالا که اومدم از وبتون خوشم اومده مطالب جالبی و پرمحتوایی در اون جای گرفته به آغا روح ا... عزیز سلام برسونید و امیرعلی رو از طرف من ببوسید. موفق باشید.مایه افتخارو فخر و مباهات بافق است داشتن وبلاگ نویسانی موفق مثل شما
حسام
20 شهریور 90 12:38
بله مامان همون تینا خانوم...موفق باشید یاعلی