امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اومدن یهویی دخترخاله و پسرخاله

1390/6/11 13:17
522 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلام فرشته مامانفرشته

دیشب دختر خاله و پسر خاله ام اومدن خونمون (فاطمه و مصطفی)لبخند.با دختراشون حسابی بازی کردی. زندایی سمانه هم اومده بود .اطاقت رو حسابی به هم ریخته بودین اصلا نمیشد راه رفت توشتعجب.بهتون اخطار دادم که اگه میخواین دفعه دیگه بزارم برین تو اطاق باید اینجا رو جمع و جور کنید.که همش میگفتین من اینکارو نکردم .اون خرابکاری کرده و از این قضایاعصبانی.آخرشم بابایی رفت و اطاق رو تمیز کرد.دستش درد نکنه.خیلی بابای باحالی داریا .قدرشو بدون.ماچ

به علت اینکه مهمونا یهویی اومدن و غافلگیرم کردن.برا شام عدس پلو پختم.خیلی خوشمزه شده بود .خودم تعجب کردمنیشخندهیچی اضافه نیومد همش رو خوردن.یا خیلی گشنشون بوده یا خیلی خوشمزه بودهنیشخند.من چون خیلی ذوق کرده بودم که غذاها تموم شده و همه خوششون اومده مصطفی برگشت گفت چون عدس پلو خوش خوراکه .ضایع شدمافسوس.اما من به خودم افتخار میکنم چون همیشه وقتی مهمون دارم مامانم هست بهم کمک کنه ولی اینبار مامانم یزد بود.از خود راضی

آخر شب که رفتن تازه یادم افتاد که ازتون عکس نگرفتم خیلی پشیمون شدم دیگه.بیخیال.آخ

راسی هنوز قاب شاسی هایی که برات سفارش داده بودم هنوز نرسیده.میبینی چه شانسی الان یه هفته شده.به خاطر اینکه به تعطیلی خورد.گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پارسا
11 شهریور 90 13:33
دست بابای مهربون درد نکنه که زحمت شیطونی کردن امیر علی خانو میکشه
مامانی معلومه خیلی عدس پلوی خوشمزه ای شده بوده خسته نباشی
برای امیر علی جونم


وحشتناک خوشمزه شده بود.جاتون حسابی خالی
مامان زهرا نازنازی
11 شهریور 90 19:49
خدا بابای مهربونت رو برات حفظ کنه آفرین به مامان کدبانو و با سلیقه همواره سلامت و شاد باشید
ني ني شكلك
11 شهریور 90 20:18
سلام مامان امير علي جون ممنون كه به وبلاگ ما سر زديد ايشا ا... با پسر گلتون به خوب خوب زندگي كنيد.
مامان زینب
11 شهریور 90 23:35
میگما راستشو بگو غذات خوشمزه بوده یا کم درست کرده بودی که همه رو خورده بودن و اضافه نیومده


خوشمزه بود.آخه برا فردا ظهرمون اضافه موند و یه ظرف هم زنداییم برد برا داییم.
مامان آبتین
12 شهریور 90 3:11
سلام مامانی حتما عدس پلو خوشمزه بوده که همشو خوردن دستت درد نکنه راستی آفرین به این بابای باحال که زحمت خرابکاریهای پسرش رو می کشه


ممنون مامان آبتین جون
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:29
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:30
آفرین به مامان زرنگ و پسرک شیطون
مهین مامان ستایش
12 شهریور 90 10:26
هوس عدس پلو کردم خیلی وقته درست نکردم
راستی مامانش چرا سن امیرعلی جون رو توی قسمت درباره ی وبلاگ یا جای دیگه ننوشتی؟

خوش باشی دوست گلم


مهین جون بالای وبلاگ که سن شمار امیرعلی هست .اما باشه مینویسم تو درباره وبلاگ
سحر
13 شهریور 90 12:34
ای جونم چه شیطون بلایی
دست مامان خانم درد نکنه


مرسی سحر جون
مامان سهند
13 شهریور 90 12:46
دست گلت درد نکنه بابت مهمونداری عزیزم خسته نباشی[hr

مرسی مامان سهند جون
افسانه مامان رها جون
13 شهریور 90 14:50
سلام به امیر علی شیطون و دوست داشتنی چند وقتی خاله نیومدم برای رها بنویسم اما همه خاطراتت رو با گوشی دنبال می کردم و خوندم که چقدر بلا و شیطون شدی و رفتین پارک و تمام پشتی ها از دستت کلافه اند و یه عدس پلو خوشمزه خوردی خوش بحالت خیلی بهت کیف داد که با نی نی بازی کردی نه
من و رها دوست داریم و عاشقتیم مامان رو ببوس


سلام افسانه جون.کجایی ؟خوش گذشت مسافرت؟فامیلا خوب بودن؟ایندفعه که رها اذیت نشد تو قطار؟
دختر خاله
15 شهریور 90 11:35
دیگه خالم باید یه کمی بی خیالت بشه که به خودت بیای و هنراتو رو کنی دیگه چند وقت دیگه هم میخوای بری خونه خودت دیگه خالم نزدیکت که نیست برات آشپزی کنه