امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

سلام

1390/1/18 13:24
787 بازدید
اشتراک گذاری

امشب نی نی وبلاگ رو تو نی نی سایت دیدم .برای همین تصمیم گرفتم برای یکی یه دونم یه وبلاگ بسازمو از خاطرات خوشگلش براتون بگم.اسم پسرم امیر علی.خیلی نازه.ماشا... بگم که خودم چشمش نکنم.عاشقشم وحشتناک.بابایی هم عاشقشه دیوونه وار.خدا امیر علی رو بعد ۴ سال بهمون داد.قضیه اش طولانیه اگه بخوام تعریف کنم.

خلاصه پسرم من این وبلاگ رو از صمیم قلبم بهت هدیه میکنم.

دوست دارم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساقی و محمد
18 خرداد 91 14:06
سلام.ببخشید 2 ماه دیرتر تولد وبلاگت رو تبریک گفتم. گشتم و گشتم تا اولین پست رو پیدا کردم. بیشتر مطالب و عکسه رو هم دیدم. خیلی دوستون دارم.